Dieta Rihanna: slabeste usor dupa vacanta de iarna

Timp estimat de citire2 minute, 42 secunde

Rihanna are un corp atat de frumos si de tonifiat, incat circula numeroase zvonuri cu privire la dieta ei si la metodele prin care se mentine in forma. Se spune ca, pentru a se mentine supla, Rihanna mananca in fata oglinzii sau isi leaga strans o panglica in jurul stomacului! Adevarul este ca Rihanna urmeaza o dieta bine pusa la punct, care te poate ajuta si pe tine sa dai jos kilogramele acumulate in vacanta de iarna.

Afla ce dieta urmeaza Rihanna si care sunt trucurile care o ajuta sa se mentina supla!

Esti curios care sunt mancarurile preferate ale Rihannei? Iti spunem noi: pui cu ardei iute si garnitura de fasole neagra sau creveti cu usturoi alaturi de un platou cu legume inabusite si porumb. Acestea ii sunt pregatite acasa la ea de bucatarul personal, care are grija ca ea sa urmeze o dieta cu putine calorii sau grasimi – faimoasa dieta 5 Factor!

 

Rihanna urmeaza dieta 5 Factor

Faimoasa dieta a celor 5 factori a fost creata de Harley Pasternak, unul dintre cei mai cunoscuti antrenori ai vedetelor. Aceasta dieta, urmata si de alte vedete, precum Eva Mendes, Lady Gaga, Megan Fox sau Katy Perry, presupune sa iei 5 mese pe parcursul intregii zile, iar meniul tau zilnic sa fie alcatuit din 5 nutrienti.

Cei 5 nutrienti recomandati la fiecare masa: carbohidrati cu indice glicemic scazut, proteine sarace in grasimi, fibre, grasimi sanatoase si o bautura fara zahar.

Dieta 5 Factor presupune:

  • 5 mese pe zi
  • un antrenament alcatuit din 5 parti a cate 5 minute (25 de minute in total), 5 zile pe saptamana
  • fiecare masa are 5 elemente
  • sunt permise 5 zile “libere” in 5 saptamani

 

Meniu pentru o zi in care urmezi dieta 5 Factor

Iata ce ar trebui sa mananci intr-o zi tipica in care tii dieta Rihannei:

Mic dejun: 2 clatite din fulgi de ovaz cu afine

Gustarea de dimineata: 2 mere

Pranz: o portie medie de ciuperci umplute si legume inabusite

Gustarea de dupa-amiaza: un borcanel de branzica de casa degrasata

Cina: o portie mica de somon cu lamaie

Acesta este doar un exemplu de meniu, insa iti poti crea meniul zilnic dupa bunul plac, respectand regulile dietei 5 Factor. Alimentele recomandate de antrenorul Harley Pasternak sunt: fructe, legume, carne slaba (pui, curcan, peste), oua, cereale integrale, leguminoase, diferite tipuri de nuci, lactate degresate si ulei de masline. Astfel, iti poti crea meniul zilnic in functie de preferintele tale, fara a depasi 1200-1500 de calorii pe zi.

Avantajele dietei urmate de Rihanna sunt numeroase – in primul rand, mesele mici si dese te ajuta sa-ti mentii apetitul sub control si sa nu-ti fie foame de-a lungul zilei. In al doilea rand, ziua “libera” care iti este permisa in fiecare saptamana te ajuta sa iti mentii motivatia de-a lungul dietei si sa nu cedezi atat de usor ispitelor culinare. Si, nu in ultimul rand, diversitatea alimentara recomandata in dieta iti mentine organismul infuzat cu vitamine, minerale, fibre si proteine!

Dezavantajele dietei 5 Factor sunt destul de putine, insa, daca luam in calcul ca 5 mese pe zi necesita timp investit in pregatirea mai multor tipuri de mancare, este posibil ca aceasta dieta sa nu poate fi urmata de oricine. De asemenea, faptul ca Rihanna si multe alte vedete sustin ca dieta 5 Factor le-a ajutat sa slabeasca nu iti garanteaza succesul.

Disclaimer: Informatiile din acest articol apartin exclusiv autorului acestui material si redau o experienta personala in lupta cu kilogramele in plus. Orice recomandare medicala continuta de acest material are scop informativ.
Rezultatele nu sunt tipice, pot varia de la individ la individ si pot depinde de stilul de viata al fiecaruia, de starea de sanatate, dar si de alti factori.

Lasă un răspuns

Utilizam datele tale in scopul corespondentei si transmiterii de comentarii. Pentru a citi mai multe informatii apasa aici.

Sunt de acord cu politica de confidentialitate

Niciun comentariu

Calculator IMC
Indice masa corporala
Inaltime (cm)
Greutate (kg)
Varsta
M F
Politica de confidentialitate