Dieta Mayo: slabesti 10 kg si nu te mai ingrasi niciodata

Timp estimat de citire1 minut, 52 secunde

Faimoasa clinica Mayo este un punct de referinta in privinta slabitului. Oricine vrea sa slabeasca si sa nu se mai ingrase niciodata poate sa tina dieta Mayo, un regim foarte restrictiv, dar care da imediat rezultate. Daca reusesti sa tii cele 14 zile de regim din dieta Mayo originala, te vei bucura de un metabolism accelerat, iar kilogramele in plus nu se vor mai intoarce niciodata!

Afla cum se tine dieta Mayo originala si ce trebuie sa mananci in cele 14 zile de regim pentru a slabi rapid 10 kilograme!

Dieta Mayo originala

Dieta Mayo originala a fost urmata, de-a lungul anilor, de mii de persoane care se lupta cu kilogramele in plus. Dieta Mayo originala a circulat multi ani pe foi de hartie copiate la xerox, atat peste hotare, cat si in Romania. Acum, dieta Mayo este disponibila pe diferite site-uri in variante diverse, insa noi iti aratam meniul pentru dieta Mayo originala.

Dieta Mayo originala presupune sa respecti cu strictete meniul de mai jos timp de 14 zile – nu ai voie sa mananci sau sa bei nimic in plus. De asemenea, este recomandat sa nu renunti la nimic din meniul de mai jos si sa faci tot posibilul sa respecti intocmai meniul. Nu ai voie sa mananci intre mese.

Creatorii dietei Mayo sustin ca vei slabi 10 kilograme in doua saptamani si nu te vei simti slabit in timpul regimului, iar cantitatile de mancare se masoara doar acolo unde este mentionata cantitatea.

Meniu de 14 zile pentru dieta Mayo

Meniul pentru mic dejun este acelasi in fiecare zi:

Un grepfrut, unul sau doua oua, cafea neagra sau ceai fara zahar

Luni:

Pranz: 2 oua, grepfrut

Cina: 2 oua, salata mixta, 1 felie de paine prajita, grepfrut, cafea neagra

Marti:

Pranz: 2 oua, rosii, cafea

Cina: friptura, rosii, castraveti, salata verde, masline, cafea

Miercuri:

Pranz: 2 oua, spanac, cafea

Cina: 2 cotlete de miel, telina, un castravete, rosii, ceai

Joi:

Pranz: 2 oua, spanac, cafea

Cina: 2 oua, branzica de casa, o felie de paine prajita, varza alba.

Vineri:

Pranz: 2 oua, spanac, cafea

Cina: salata cu peste, o felie de paine prajita, grepfrut

Sambata:

Pranz: salata de fructe, oricat de multa doresti

Cina: friptura, telina, un castravete, rosii, cafea

Duminica:

Pranz: pui, rosii, morcovi, varza alba, grepfrut, cafea

Cina: carne de pui fiarta si racita, rosii, grepfrut

Disclaimer: Informatiile din acest articol apartin exclusiv autorului acestui material si redau o experienta personala in lupta cu kilogramele in plus. Orice recomandare medicala continuta de acest material are scop informativ.
Rezultatele nu sunt tipice, pot varia de la individ la individ si pot depinde de stilul de viata al fiecaruia, de starea de sanatate, dar si de alti factori.

Un comentariu

Lasă un răspuns

Utilizam datele tale in scopul corespondentei si transmiterii de comentarii. Pentru a citi mai multe informatii apasa aici.

Sunt de acord cu politica de confidentialitate

  1. m**i spune:

    buna poti sa ti dieta mai mult de 14 zile?

  1. […] Mayo se bazeaza pe controlul strict al aporturilor calorice: 800-1000 Kcal maximum pe […]

Calculator IMC
Indice masa corporala
Inaltime (cm)
Greutate (kg)
Varsta
M F
Politica de confidentialitate