De la 132 de kilograme la 80

Timp estimat de citire2 minute, 3 secunde

Salut! Ma numesc Radu Rusu, am 38 de ani si sunt din Onesti. Povestea mea incepe din decembrie 2010, cand, urcandu-ma pe un cantar la farmacie, am ramas fara cuvinte. Aveam 132 de kilograme…

Atunci m-am hotarat pe loc ca trebuie sa slabesc si, din ianuarie 2011, am inceput un program pe care mi l-am creat singur. Mi-am facut un abonament la sala si am mers pe o dieta de excludere: am renuntat la paine, paste, cartofi si dulciuri. Exercitiile fizice constau in cardio – mers pe banda, bicicleta si cateva exercitii cu greutati. Cert este ca dupa o luna, cand m-am cantarit… surpriza! Aveam cu 10 kilograme mai putin. M-a incurajat foarte mult acest lucru si luna urmatoare am decis sa merg de doua ori pe zi la sala, dimineata si seara. E adevarat ca dupa inca o luna s-au mai dus inca 12 kilograme, dar ma simteam foarte obosit, fara vlaga si am trecut iar la un antrenament pe zi. Inca o luna, alte 5 kilograme pierdute… Insa, cu toata increderea pe care o aveam, in perioada pascala m-am trezit cu 10 kilograme puse la loc, fara sa-mi dau seama.

Abia atunci am realizat ca nu-i de gluma cu slabitul! Perioada urmatoare m-am documentat foarte atent despre nutritie, metode de antrenament etc. si am reinceput lupta cu kilogramele, de data aceasta impreuna cu sotia mea.

Programul de antrenament este destul de dur. O ora si 20 de minute de cardio, apoi 35 de minute de exercitii cu greutati. Sunt 6 luni de cand iau L-carnitina inainte de fiecare antrenament si cred ca m-a ajutat foarte mult. In greutate am continuat sa scad, cu mici exceptii in perioada pascala de anul acesta, cand am reusit sa ma mentin, spre deosebire de anul trecut.    

Regimul pe care il tin este destul de restrictiv: aproximativ 800 de kilocalorii pe zi. Se asociaza obligatoriu cu un supliment de vitamine si minerale pentru ca sportul este extrem de solicitant si regimul nu compenseaza toate pierderile. Iata in ce consta:

Dimineata: 100 g sunca de pui + 150 g castravete sau rosii

La pranz, adica dupa sala: 150 g mar sau para

Ora 14.30: salata de varza sau fructe

Seara, nu mai tarziu de ora 18:00: 150 g gratar de pui sau peste + salata

Am ajuns la 80 de kilograme si as vrea sa ajung la 75, dar nu mai e mult! Sunt mai mult decat multumit, mi-am dovedit mie in primul rand ca se poate si mi-am recapatat increderea si aspectul fizic de altadata.

 

Cu drag, Radu

Disclaimer: Informatiile din acest articol apartin exclusiv autorului acestui material si redau o experienta personala in lupta cu kilogramele in plus. Orice recomandare medicala continuta de acest material are scop informativ.
Rezultatele nu sunt tipice, pot varia de la individ la individ si pot depinde de stilul de viata al fiecaruia, de starea de sanatate, dar si de alti factori.

Un comentariu

Lasă un răspuns

  1. marius spune:

    Acest baiat merita cu adevarat felicitat,ii stiu vointa si spiritul de sacrificiu intersectandu-ma cu el deseori la sala(in ultima vreme colegi de antrenament).Datorita lui am ajuns sa"rup"banda dimineata de dimineata iar rezultatele nu se lasa asteptate.Multumesc Radu si ne vedem in sala;)