Daca iti doresti cu adevarat, vei reusi

Timp estimat de citire2 minute, 18 secunde

Ma numesc Radu Nicoleta Manuela si am 26 de ani. Citesc cu mare interes revista dumneavoastra si vreau sa va multumesc pentru multitudinea de informatii necesare in evolutia mea.    Este adevarat ca se poate slabi repede si mult cu asa-zisele regimuri rapide in care se mananca intre 800-1000 kcal/zi, dar asta nu inseamna ca sunt bune pentru organism. Nu putem priva organismul de nutrimentele necesare unei bune functionari, in conditiile in care un organism sanatos consuma un numar de calorii (RMB – rata metabolica bazala) de minim 1200-1300 de calorii pe zi. In alimentatia fiecarui om trebuie sa existe fibre, carbohidrati, proteine si lipide. Ca atare, in momentul in care organismul este privat de un singur nutriment, va avea loc un dezechilibru si de aici o serie de reactii in lant.
    Ceea ce recomand eu este un regim de viata echilibrat, o dieta adecvata fiecarei persoane in parte, miscare, antrenament la sala de fitness, la aerobic sau acasa, masaj de relaxare, odihna. Recomand totodata un regim alimentar cu 3 mese principale pe zi: dimineata, la pranz si seara plus gustari (numarul gustarilor depinde de ora la care se trezeste si se culca persoana respectiva, tipul de efort pe care il sustine, toleranta la anumite alimente). Imi sustin cu tarie ideea ca trebuie sa mancam, sa facem miscare si sa ne odihnim.

Despre alimentatie se poate vorbi insa, zile intregi.
Iata povestea mea…
In septembrie 2004, in urma unei crize de apendicita, am intrat intr-o stare asemanatoare comei, au urmat multe complicatii care s-au soldat cu inca trei operatii, luni intregi in spitale, zeci de injectii, perfuzii, analize… totul de la o banala apendicita… asta se intampla in Italia. In aprilie 2005 am revenit in tara, ma simteam in continuare foarte rau, nu puteam manca, aveam somnolenta sau insomnii, palpitatii, abia daca stateam in picioare. In mai 2005 m-am dus la sala de fitness sa fac recuperare. Incet, incet, am inceput sa tin regim alimentar (bazat pe proteine: carne  de vita, pui, peste, lapte, oua; mancam in jur de 10 mese pe zi), sa iau suplimente proteice, aminoacizi, sa fac antrenamente de fitness cu greutati, antrenamente cardio si gimnastica, iar in 4 luni si jumatate am participat la Campionatul National de Fitness, unde am obtinut locul III si medalia de bronz. Am muncit enorm si rezultatele nu au intarziat sa apara. Din mai 2005 pana in septembrie 2006 am obtinut 9 titluri nationale, internationale sI mondiale la fitness plus titlul de campioana de campioana nationala universitara de gimnastica aerobica in mai 2006.
In prezent sunt studenta in anul IV la educatie fizica si sport, sunt instructor de fitness, culturism si aerobic, personal trainer si consilier in nutritie. Am realizat foarte multe performante cu persoane supraponderale, cu rezultate extraordinare. 

August 2007

Disclaimer: Informatiile din acest articol apartin exclusiv autorului acestui material si redau o experienta personala in lupta cu kilogramele in plus. Orice recomandare medicala continuta de acest material are scop informativ.
Rezultatele nu sunt tipice, pot varia de la individ la individ si pot depinde de stilul de viata al fiecaruia, de starea de sanatate, dar si de alti factori.

Lasă un răspuns

Niciun comentariu