Cu 31 kilograme mai putin

Timp estimat de citire1 minut, 53 secunde

Ma numesc Pricob Daniela si am 30 de ani. Nu am fost supraponderala tot timpul, dar de la 20 de ani am inceput sa iau in greutate treptat, iar in urma sarcinii am mai pus cateva kilograme. In speranta ca dupa ce voi naste le voi da jos, nu le-am bagat prea mult in seama.Inceputul anului 2004 a fost pentru mine ca o trezire la realitate. Mi-am dat seama ca nu eram doar "plinuta" ci eram obeza (avand o inaltime de 1,60 m si 83 kg). Asa am ajuns sa tin o dieta. Nu stiam cum, dar trebuia sa fac ceva.

Pasii pe care i-am urmat!
Primul pas a fost de a renunta la urmatoarele alimente: paine, paste fainoase, sare, sucuri carbogazoase, dulciuri, carne de porc, mancaruri prajite in ulei.
Alimentele pe care le-am consumat:
– fructe: mere, in special;
– carne: vitel, pui, peste (fara piele si grasime);
– legume: morcovi, salata, spanac, cartofi, telina;
– cereale: nu cele cu cacao si zahar;
– am consumat cel putin 2 l de apa plata zilnic;
– pentru salate am folosit ulei de masline.
Alimentele le-am consumat crude, fierte sau grill.

De la 83 la 52 de kilograme!
Nu doream un rezultat miraculos in scurt timp, de aceea opt luni am evitat alimentele care nu-mi erau premise organismului meu si am incercat sa mananc sanatos. Grasimea de pe mine incepuse sa-mi faca personalitatea praf  si dintr-o persoana comunicativa ma transformasem intr-o persoana inchisa in sine.  In urma acestei alimentatii incepusem sa pierd in greutate si ma simteam din ce in e mai usoara fapt care ma facea sa-mi castig din nou increderea in mine. Am pornit cu pasi nesiguri dar cu foarte multa vointa. De la inceput am fost sustinuta si incurajata de sotul meu. Nu a fost usor, dar am castigat in lupta mea cu kilogramele in plus. Am ajuns la 52 kg de la 83 kg. Mi-a trebuit mult timp sa-mi fac curaj sa va scriu.
Nu renuntati!
Nu am o reteta miraculoasa de slabit, dar sfatul meu este:
– mancati sanatos;
– nu sariti peste micul dejun sau alte mese;
– beti cat mai multe lichide;
– faceti putina miscare zilnic;
– fiti atenti la obiceiul de a rontai din cauza stresului;
– si cel mai important: NU RENUNTATI!

Mai 2005

Disclaimer: Informatiile din acest articol apartin exclusiv autorului acestui material si redau o experienta personala in lupta cu kilogramele in plus. Orice recomandare medicala continuta de acest material are scop informativ.
Rezultatele nu sunt tipice, pot varia de la individ la individ si pot depinde de stilul de viata al fiecaruia, de starea de sanatate, dar si de alti factori.

Lasă un răspuns

Niciun comentariu