Am slabit 9 kg în doua saptamani

Timp estimat de citire1 minut, 33 secunde

Ma numesc Neaga Niculina, am 24 de ani, 1,62 m si 49 kg. Am tinut un regim de slabire si am reusit in scurt timp sa dau jos 9 kg, in doua saptamani.Aveam 58 kg si de cate ori imi cumparam o pereche de pantaloni imi ieseau soldurile in evidenta. Asa ca m-am hotarat: nu mai mananc pana nu devin supla. Am tinut un regim simplu care a dat repede rezultate si acum ma mentin foarte bine.

Ziua 1
Dimineata: un ou, un pahar mare de lapte, o felie de paine graham cu miere, un suc grepfrut.
Pranz: 125 g carne de pui sau de curcan cu salata de rosii si castraveti, o bucata de branza topita, compot de fructe.
Seara: o portocala, legume crude, un iaurt mic dietetic.

Ziua 2
Dimineata (10:00): 1 pahar de lapte, o farfurie cu supa de legume, o portocala.
Pranz (13:00): 125  g carne de vitel la gratar, salata verde cu zeama de lamaie, un iaurt dietetic.
Seara (16:00): o supa de legume, 100g peste, salata verde, un mar.

Ziua 3
Dimineata (9:00): ceai de cozi de cirese, o farfurie cu fructe.
Pranz (13:00): un pahar iaurt dietetic, un piept de pui pe gratar.
Seara (16:00): numai ceai.

Ziua 4
Dimineata (10:00): 4 biscuiti, ceai.
Pranz (13:00): supa de legume.
Seara (16:00): 100 g peste, 2 mere.

Ziua 5
Dimineata (9:00): ceai din cozi de cirese, un pahar de iaurt dietetic, legume fierte.
Pranz (13:00): gratar de piept de pui, salata verde.
Seara (16:00): compot de ananas.

Ziua 6
Dimineata (10:00): numai fructe.
Pranz (13:00): salata verde, legume fierte, un mar.
Seara (16:00): 100 g orez fiert, un cartof.

Ziua 7
Dimineata (9:00): ceai verde, un pahar cu lapte.

Pranz (13:00): 100 g orez fiert, branza rasa.
Seara (16:00): ceai de crusin, compot de pere, 2 portocale.

Saptamana a 2- a
Faceti o supa cu: gulii, telina, morcov, dovlecel, un cartof, un piept de pui taiat cubulete, din care mancati trei zile. Patru zile mancati supa de pui si peste.
Va doresc multa sanatate si sa fiti cat mai suple.

Septembrie 2005

Disclaimer: Informatiile din acest articol apartin exclusiv autorului acestui material si redau o experienta personala in lupta cu kilogramele in plus. Orice recomandare medicala continuta de acest material are scop informativ.
Rezultatele nu sunt tipice, pot varia de la individ la individ si pot depinde de stilul de viata al fiecaruia, de starea de sanatate, dar si de alti factori.

Lasă un răspuns

Niciun comentariu