Am slabit 10 Kilograme

Timp estimat de citire1 minut, 52 secunde

Ma numesc Püsök Gyöngyi, am 29 de ani, inaltimea 1,65 m, aveam 65 kg. Miscare nu faceam la locul de munca, 8 ore stateam pe scaun, sunt desenatoare si gravor si incet-incet s-au depus kilogramele. Intr-o zi am gasit pe internet o reteta de slabit de 90 de zile; mi s-a parut sanatoasa pentru ca a recomandat-o si medicul fitoterapeut.Cura de 90 de zile nu este periculoasa pentru sanatate deoarece se compune din: zi de proteine, zi de legume, zi de carbohidrati, zi de fructe. Mi s-a parut o cura de slabire pe care pot sa o respect si am urmat-o timp de 90 de zile. Am slabit 10 kg, acum am 55 kg.
Doresc sa va impartasesc si dumneavoastra din experienta mea destul de lunga, dar a meritat efortul. Va felicit pentru revista "Slab sau Gras" pe care o astept cu nerabdare in fiecare luna, va multumesc pentru toata munca depusa pentru noi, va urez multa sanatate, impliniri si un calduros "La multi ani".

Dieta dupa care te schimbi!
Dimineata: acelasi meniu, cateva fructe (2 mere, pere, caise). Pe parcursul dietei se tine la rand: zi de proteine, zi de legume, zi de carbohidrati, zi de fructe. Ordinea nu se schimba, totdeauna se repeta. La fiecare luna trebuie tinuta o zi de apa (numai apa plata se bea) care urmeaza dupa ziua de fructe si continuam cu zi de proteine. Pe parcursul dietei este permisa cafeaua si ceaiul in orice cantitate, dar fara zahar.

Ziua 1: Zi de proteine
Pranz: carne fiarta sau prajita (200 g) sau 3 oua fierte sau prajite sau cas, o felie de paine, salata in cantitati nelimitate fara ulei. Dupa pranz se bea obligatoriu supa fara taitei.
Cina: aceeasi ca si pranzul, fara supa. Atentie! Numai ce am mancat la pranz, se mananca si seara.

Ziua 2: Zi de legume
Pranz: orice legume (mazare, fasole, morcovi, telina, conopida, varza, sfecla). Obligatoriu numai fiarta, se poate codimenta cu sare, delicat, ketchup, pasta de rosii, o felie de paine, salata fara ulei.
Cina: aceeasi ca si pranzul, dar o cantitate mai mica.

Ziua 3: Zi de carbohidrati
Pranz: blat de pizza 100 g, spaghete, macaroane sau saratele, orice biscuiti sarati, 100 g.
Cina: aceeasi ca si pranzul.

Ziua 4: Zi de fructe
Pranz: orice fructe, cantitate nelimitata.
Cina: orice fructe.

Mai 2005

Disclaimer: Informatiile din acest articol apartin exclusiv autorului acestui material si redau o experienta personala in lupta cu kilogramele in plus. Orice recomandare medicala continuta de acest material are scop informativ.
Rezultatele nu sunt tipice, pot varia de la individ la individ si pot depinde de stilul de viata al fiecaruia, de starea de sanatate, dar si de alti factori.

Lasă un răspuns

Niciun comentariu