“Am reusit sa slabesc si sa imi transform total corpul”

Timp estimat de citire2 minute, 42 secunde

Salut! Numele meu este Cristian Ciobanu, am 28 de ani si vreau sa va povestesc cum am reusit sa imi schimb viata atat din punct de vedere fizic si psihic, dar si profesional. Pana la varsta de 19 ani am fost foarte activ din punct de vedere fizic, avand saptamanal 3-4 antrenamente in sala de fitness si inca vreo 2 pe terenul de fotbal. Declinul a inceput de cand am fost angajat in structurile MAI, avand un program lung, haotic, mancand orice, oricat, oricum, fara a mai avea timp pentru sala sau alte activitati sportive (cel putin asta era scuza).
 

Dupa aproape 6 ani in urma carora ajunsesem aproape de greutatea de 100 kg, in conditiile in care eram si foarte nemultumit de locul de munca, am hotarat sa imi reincep antrenamentele in sala de forta, initial acestea ajutandu-ma sa uit de stres si probleme.

In aproximativ 3-4 luni reusisem deja sa slabesc 14 kg prin mult sport si o dieta bazata pe 5-6 mese pe zi, din 3 in 3 ore. Am consumat fulgi de ovaz, legume, fructe, carne slaba, lactate, oua si oleaginoase, precum nuci, migdale sau caju. Pe aceleasi principii nutritionale ma bazez si in prezent:

  • O zi din viata mea incepe la ora 06:30 cu un mic dejun format din iaurt grecesc si fulgi de ovaz sau omleta cu branza si paine integrala.
  • Antrenamentul are loc, in general, in prima parte a zilei. Inainte si dupa antrenament folosesc un supliment cu proteine din zer si arginina care detoxifica ficatul si dilata vasele de sange, facilitand circulatia sangelui.
  • La aproximativ 2-3 ore dupa antrenament consum cea mai bogata masa a zilei care este formata din carne combinata cu orez cu legume si salata.
  • Gustarea de dupa-amiaza este formata din iaurt grecesc , iar seara incerc sa elimin carbohidratii si sa mananc  peste cu legume sau legume la aburi cu branza.
  • De multe ori, masa de seara este formata dintr-o budinca, reteta proprie: intr-un vas de iena se pun 400 g branza dulce, 2 oua, o cupa cu proteine din zer, 2 linguri de gris, 200 ml lapte si, dupa gust, esenta de rom, stafide… etc. Se amesteca pana devine omogena si se tine la cuptor pana capata o culoare maronie.

In prezent ma antrenez de 4-5 ori pe saptamana, in functie de semnalele primite din partea organismului. Folosesc greutati medii spre mari care sa imi permita minimum 8 repetari, maximum 12. Exemplu de program de antrenament:

  • Luni: spate si biceps
  • Marti: pectorali
  • Miercuri: cardio si abdomen
  • Joi: umeri si triceps
  • Vineri: picioare
  • Sambata si duminica sunt zile de odihna si refacere.

Antrenamentul dureaza aproximativ o ora, la intensitate ridicata (daca dureaza mai mult inseamna ca pierdem vremea sau muncim mai mult decat e cazul).

Am hotarat sa demisionez din MAI, am inceput cursurile unei scoli de instructori de fitness, perfectionandu-ma apoi ca Personal Trainer, formator in domeniul fitness si tehnician nutritionist. De asemenea, in prezent, urmez cursurile Facultatii de Educatie Fizica si Sport – Kinetoterapie si Motricitate Speciala si antrenez si indrum persoane de toate varstele pentru a-si atinge obiectivele.

In incheiere doresc sa va sfatuiesc sa fiti constienti ca nimic nu e imposibil in niciun domeniu al vietii noastre. Daca vrei cu adevarat, poti, pentru ca eu am reusit si nu sunt cu nimic mai special decat tine!

Cu drag, Cristi

Disclaimer: Informatiile din acest articol apartin exclusiv autorului acestui material si redau o experienta personala in lupta cu kilogramele in plus. Orice recomandare medicala continuta de acest material are scop informativ.
Rezultatele nu sunt tipice, pot varia de la individ la individ si pot depinde de stilul de viata al fiecaruia, de starea de sanatate, dar si de alti factori.

Lasă un răspuns

Niciun comentariu