5 trucuri simple pentru un abdomen plat

Timp estimat de citire2 minute, 12 secunde

Acum, primavara, porti haine mai subtiri, ce nu sunt chiar cele mai bune prietene ale unui abdomen balonat, asa ca trebuie sa scapi cat mai repede de aceasta manifestare neplacuta a, cel mai adesea, unei alimentatii nepotrivite. Pune in practica trucurile noastre rapide si afiseaza un abdomen mai suplu!

Afla cum poti avea un abdomen mai plat punand in aplicare trucurile noastre rapide!

1. Bea 500-700 ml de apa cu o ora inainte de antrenament

Este bine ca inainte sa incepi sa te antrenezi, sa te hidratezi corespunzator, insa fara a depasi limita de 700 ml de apa. Apa sorbita cu inghitituri mici stimuleaza digestia si iti mentine nivelul optim de hidratare. Pe de alta parte, daca bei prea multa apa inainte de antrenament, abdomenul se umfla, pentru ca organismul nu va absorbi fluidele suficient de repede. Expertii americani sustin ca este sanatos sa bei apa si in timpul antrenamentului.

2. Evita alimentele bogate in fructoza sau zahar

Aproximativ 50% dintre americani nu pot sa digere fructoza fara ca nivelul glicemiei lor sa nu aiba de suferit, sustine un reprezentant al Academiei de Nutritie din SUA. Produsele pe baza de zahar, fructoza sau maltodextrina se digera foarte repede, ceea ce iti poate da dureri de stomac, diaree sau balonare. Cauta si alege intotdeauna alimente cu indice glicemic scazut si un continut mic de zahar, fructoza sau maltodextrina!

3. Dezvolta o relatie sanatoasa cu fibrele

In nutritie, excesele nu sunt niciodata binevenite. Stii deja ca fibrele sunt excelente pentru digestie si pentru sanatate, in general, insa integreaza-le treptat in dieta si nu exagera nici cu ele. Chiar daca fibrele sunt sanatoase, se digera lent, iar excesul de bacterii pe care il formeaza in sistemul digestiv te poate balona. In momentul de fata, doza recomandata este de 25-35 de grame de fibre pe zi.

4. Acorda atentie alegerii suplimentelor alimentare

Multe suplimente contin aditivi si substante ce iti pot face rau daca ai o intoleranta, precum lactoza sau glutenul. Daca stii ca ai o astfel de intoleranta sau daca ai observat ca alimentele cu lactoza sau gluten te baloneaza, suplimentele cu aceste ingrediente iti vor agrava simptomele. Documenteaza-te inainte de a cumpara si intreaba medicul sau farmacistul care sunt cele mai bune optiuni pentru tine.

5. Mananca mai des banane si iaurt

Alimentele bogate in potasiu, precum bananele, rosiile, ciupercile, verdeturile si somonul, te ajuta sa elimini apa retinuta in exces in organism din cauza excesului de sare. Asigura-te ca ai suficient potasiu in meniul tau zilnic! Un alt aliment pe care vei dori sa-l consumi zilnic este iaurtul, in special cel cu bifido-bacterii – studiile arata ca aceste bacterii pot reduce flatulenta si balonarea, la fel ca si suplimentele cu probiotice.

Disclaimer: Informatiile din acest articol apartin exclusiv autorului acestui material si redau o experienta personala in lupta cu kilogramele in plus. Orice recomandare medicala continuta de acest material are scop informativ.
Rezultatele nu sunt tipice, pot varia de la individ la individ si pot depinde de stilul de viata al fiecaruia, de starea de sanatate, dar si de alti factori.

Lasă un răspuns

Niciun comentariu