Slabeste de urgenta cu Regimul Dr. Cohen

Timp estimat de citire2 minute, 0 secunde

Cunoscutul nutritionist francez Jean-Louis Cohen a pus recent la dispozitia pacientilor sai un regim de slabire care poate fi tinut o perioada scurta de timp si care permite pierderea a 2 kilograme in 3 zile si chiar a 4 kilograme intr-o saptamana. Vrei sa slabesti rapid? Incearca acest regim!

Regimul este sarac in calorii, prin urmare genereaza putina energie si e normal sa slabesti mancand astfel. De asemenea, este foarte sarac in fibre si putin cam restrictiv pentru a fi urmat o perioada indelungata de timp.

Dulce sau sarat? Amandoua!
Baza regimului o reprezinta doua retete culinare: una „dulce” si una „sarata”. 

Reteta dulce
Ingrediente:

  • un iaurt degresat sau 125 grame branza de vaci. Indicata este branza de vaci cu 0,1% grasime sau iaurtul natural cu 0,1% grasime fara zahar. Astfel vei avea din aceste alimente un aport de proteine ca baza si materie grasa in cantitati foarte mici;
  • 2 linguri de compot de fructe facut in casa sau compot din comert, insa fara adaos de zahar;
  • un albus de ou batut spuma. Albusul de ou este unul dintre cele mai bogate in proteine alimente, prin urmare foarte indicat pentru aceasta cura;
  • daca vrei, poti adauga si un indulcitor.

Preparare:
Se amesteca branza de vaci sau iaurtul cu cele doua linguri de compot de fructe apoi si cu albusul de ou batut spuma. Se indulceste cu indulcitor, dupa preferinte. Se consuma proaspat.

Reteta sarata
Ingrediente:

  • un iaurt degresat sau 125 grame branza slaba de vaci;
  • 250 ml de ciorba de legume (fara cartofi, orez sau fidea);
  • 2 oua fierte tari (se ia doar albusul si jumatate de galbenus de la cele doua oua);
  • zeama de lamaie.

Preparare:
Se incalzeste ciorba de legume, se adauga iaurtul sau branza de vaci si zeama de lamaie. Se amesteca totul. Ouale se taie marunt si se adauga si ele. Jumatate de galbenus se taie marunt si se presara deasupra. Pentru aroma se mai pot adauga 50-80 g de soia cruda.

Model de meniu zilnic

Micul dejun:
–    cafea sau ceai fara zahar, cu indulcitor daca este nevoie;
–    reteta dulce si un pahar de suc de legume facut in blender (morcovi, patrunjel, dovlecel etc.)

Pranz:
–    reteta sarata

Cina:
–    cafea sau ceai, fara zahar
–    reteta sarata sau cea dulce (la alegere) si un pahar de suc de legume
 

Dr. Laura Bara
medic medicina sportiva
bara_laura@yahoo.com

 

Disclaimer: Informatiile din acest articol apartin exclusiv autorului acestui material si redau o experienta personala in lupta cu kilogramele in plus. Orice recomandare medicala continuta de acest material are scop informativ.
Rezultatele nu sunt tipice, pot varia de la individ la individ si pot depinde de stilul de viata al fiecaruia, de starea de sanatate, dar si de alti factori.

Lasă un răspuns

Utilizam datele tale in scopul corespondentei si transmiterii de comentarii. Pentru a citi mai multe informatii apasa aici.

Sunt de acord cu politica de confidentialitate

Niciun comentariu

Politica de confidentialitate