„Mi-am transformat total corpul, slabind 30 kg”

Timp estimat de citire2 minute, 24 secunde

Salut! Numele meu este Mihai Popescu, am 26 de ani si sunt din Bucuresti. Povestea mea incepe in 2011, cand am realizat ca, din cauza alimentatiei nesanatoase si sedentarismului, am atins pragul de 110 kg. Atunci am decis ca e momentul sa fac o schimbare.

Am inceput prin a merge la sala iar in primele 6 luni am reusit sa scap de aproximativ 10 kg, lucru care m-a motivat enorm. In timp, am inceput sa caut informatii despre alimentatia corecta si am constatat ca eu eram departe de a avea acest tip de alimentatie si am inceput usor sa lucrez la ea (am renuntat treptat la dulciuri, sucuri, paine, prajeli). Datorita acestor schimbari, am reusit sa mai slabesc 10 kg in aproximativ 7 luni. La 90 kg, multumit fiind de evolutia mea, am decis sa ma axez foarte mult pe sport si nutritie si asa am inceput sa-mi creez un adevarat program de sala si cardio + alimentatie adecvata. In ultimul an, procesul de slabire a fost lent, dar acum pe primul plan nu mai era pierderea kilogramelor, ci dezvoltarea masei musculare. In ultimul an am incercat mai multe diete, dar cele care au avut un efect pozitiv asupra greutatii mele au fost Dieta Keto (pe care nu o recomand din cauza nivelului mare de grasimi care trebuie consumate) si Intermittent Fasting, care e usor de tinut de oricine, deoarece nu este restrictiva si e usor de inteles (pe scurt, 16 ore consecutive in care consumi doar apa, iar restul de 8 ore pana la 24 consumi tot ce consumai intr-o zi normala). Slabitul nu este o stiinta si nici un lucru greu de realizat. Este chiar foarte simplu sa slabesti daca intelegi ca slabit = calorii arse > calorii consumate (diferenta sa fie intre 300-500 kcal). Ca sa afli cate calorii trebuie sa consumi intr-o zi pentru a slabi, foloseste formulele disponibile pe foarte multe site-uri. De exemplu, eu, la 80 de kg, 1.78 m si 26 de ani, pentru a slabi trebuie sa consum aproximativ 2.100 kcal zilnic (indicat este sa jonglezi cu numarul caloriilor, nu sa ramai pe acelasi numar zilnic (exemplu: 2 zile, aproximativ 2000 kcal, o zi – 1800 kcal, urmata de o zi – 2300 kcal). Un exemplu de meniu pe care il am eu este urmatorul:

Dimineata: o cana cu lapte degresat, 100 g fulgi de ovaz + 50 grame fulgi de porumb

Dupa 2 ore: 2 oua, orez expandat si 30 g unt de arahide + 1 banana

La pranz: 300 g piept de pui, 6 albusuri de ou, salata si orez expandat

O gustare: 30 g migdale crude

Cina: 250 g branza dietetica, orez expandat si 15 g unt de arahide

Trebuie sa intelegeti ca slabitul este un proces lent si nu recomand nimanui sa slabeasca rapid din 2 motive: nu este bine pentru sanatate si va ramane foarte multa piele in exces, deoarece pielea are nevoie de timp sa se regenereze.

Motto-ul meu: “Nu renunta la un vis doar pentru timpul care este necesar sa-l indeplinesti! Aminteste-ti ca timpul trece oricum!”

Cu drag, Mihai

Disclaimer: Informatiile din acest articol apartin exclusiv autorului acestui material si redau o experienta personala in lupta cu kilogramele in plus. Orice recomandare medicala continuta de acest material are scop informativ.
Rezultatele nu sunt tipice, pot varia de la individ la individ si pot depinde de stilul de viata al fiecaruia, de starea de sanatate, dar si de alti factori.

Lasă un răspuns

Niciun comentariu