Mi-am creat un regim cu care am slabit 10 kilograme

Timp estimat de citire1 minut, 20 secunde

Numele meu este Eftimescu Elisabeta si sunt o cititoare fidela a revistei “Slab sau Gras”. Dupa cum se vede în poze, am slabit destul de mult, nu mai putin de 10 kilograme si, ulterior, am reusit sa-mi mentin greutatea. M-am inspirat din revista “Slab sau Gras” si mi-am configurat un regim personal care a dat rezultate foarte bune.Regimul pe care l-am urmat si pe care îl urmez în continuare fara mare efort este:

Sport, in cazul meu înot, de patru ori pe
saptamana, in functie de timpul pe care il am;
– Lichide 2 l/zi: apa, suc de fructe stors acasa,
bors si zer;
– Mancare numai disociata;
– Paine, numai de tarate si nu în fiecare zi;
– Fructe între mese;
– Legume, uneori crude, alteori coapte în tigaia de teflon cu un degetar de ulei de masline extra virgin, în acest fel coc vinete sau dovlecei în felii si adaug doua-trei capatani de usturoi necuratate (le tai doar mustatile), sunt delicioase si sanatoase;
– Ulei de masline extra-virgin – 1 lingura;
– Peste fript, pui fript – mai rar, 2-3 albusuri fierte tari sau oua de prepelita care nu contin colesterol;
– Omega 3 – 1 capsula/zi;
– Magneziu – 1 capsula/zi;
– Vitamina C;
– Dimineata – zilnic: fulgi de ovaz fierti cu apa, adaug în farfurie o ceasca lapte cu 0,1% grasime;
– Ness fara cofeina + un pic de lapte 0,1% grasime fara zahar;
– Uneori, cate un iaurt degresat;
– Rar, cate o prajitura, cand imi este foarte pofta, cam o
data pe saptamana.

Aprilie 2008

Disclaimer: Informatiile din acest articol apartin exclusiv autorului acestui material si redau o experienta personala in lupta cu kilogramele in plus. Orice recomandare medicala continuta de acest material are scop informativ.
Rezultatele nu sunt tipice, pot varia de la individ la individ si pot depinde de stilul de viata al fiecaruia, de starea de sanatate, dar si de alti factori.

Lasă un răspuns

Niciun comentariu

Calculator IMC
Indice masa corporala
Inaltime (cm)
Greutate (kg)
Varsta
M F