In forma cu Paula Seling

Timp estimat de citire2 minute, 20 secunde

Sportul practicat doar de frica unor kilograme in plus ramane o necesitate. Dar sportul practicat din placere si pasiune te face sa te simti mai bine, atat fizic, cat si psihic. Paula Seling imbina fitness-ul necesar siluetei cu sporturile extreme si nu numai.



Sporturi extreme si fitness

Este o persoana foarte activa, ii place sa faca sport, in primul rand pentru ca asta o face sa se simta libera si sanatoasa, iar senzatiile pe care i le da activitatea fizica sunt revigorante si relaxante. Ii place sa alerge, sa mearga cu bicicleta, si practica atat de des cat se poate inotul, schiul, scufundarile si cataratul pe munte. Ca sa poata sa faca toate acestea isi intretine forma fizica practicand fitness sub atenta indrumare a lui Florin Uceanu.

Antrenamentele Paulei Seling

Antrenamentele de mentinere ale Paulei sunt programate de trei ori pe saptamana si dureaza cam o ora si jumatate fiecare. Se intampla sa lipseasca perioade scurte, datorita programului incarcat. Dupa acele perioade are de recuperat forma fizica si merge de patru ori pe saptamana in sesiuni de antrenament ceva mai scurte si mai putin solicitante, pana la recuperarea formei initiale.

Antrenamentele ei se impart in doua tipuri:
Un antrenament pentru grupele musculare ce pot sa mai creasca (piept, fesieri, biceps femural, lombari). Acestea sunt grupe musculare pe care o femeie poate sa le dezvolte fara sa prezinte o alura prea atletica. Pentru antrenarea acestor grupe musculare adauga mereu greutati.

Al doilea tip de antrenament este pentru grupele ce trebuie mentinute ca volum, insa imbunatatite ca rezistenta (antebrat, biceps, triceps, umeri, spate, femural, gamba, etc.). Antrenamentul destinat acestor grupe musculare se desfasoara sub forma unor serii de circuit care le include pe toate intr-o serie, fara opriri. Este un antrenament ce poate fi inclus in clasa celor cardio, solicitand sistemul respirator si pe cel circulator. In cadrul acestui antrenament foloseste greutati constante si nu foarte mari, iar exercitiile sunt executate intr-un ritm alert. Acest antrenament este foarte benefic si pentru ca arde multe calorii intr-un timp scurt.

Deja nu mai poate vorbi de “exercitii preferate”, pentru ca practicarea fitness-ului este, in ansamblu, o placere. “Am cateva exercitii care nu-mi plac in mod deosebit (genuflexiuni, flotari), insa celelalte cred ca deja intra la capitolul relaxare activa.”

Sportul si dieta

Paula spune ca este important sa respecti o anumita dieta, fie ca practici sportul in mod constant, fie ca nu, fie ca te preocupa aspectul sau doar sanatatea ta. Majoritatea produselor din comert nu isi propun sa aiba grija de tine, pun accent pe gust si ignora efectele componentelor artificiale asupra organismului uman. Si asa poluarea contribuie la deteriorarea proceselor chimice din organism, asa ca macar putina atentie putem cu totii sa dam alimentelor pe care le dam organismului nostru sa le descompuna.

Mihnea Ratte


 


Disclaimer: Informatiile din acest articol apartin exclusiv autorului acestui material si redau o experienta personala in lupta cu kilogramele in plus. Orice recomandare medicala continuta de acest material are scop informativ.
Rezultatele nu sunt tipice, pot varia de la individ la individ si pot depinde de stilul de viata al fiecaruia, de starea de sanatate, dar si de alti factori.

Lasă un răspuns

Niciun comentariu