Dieta Bikini: 3 saptamani ca sa arati grozav in costum de baie!

Timp estimat de citire4 minute, 49 secunde

Sezonul vacantelor, al costumelor de baie si al pielii bronzate se apropie, poate chiar mai repede decat ti-ai dori! Pentru ca vacanta sa nu te ia prin surprindere, iti prezentam o dieta special creata pentru a slabi repede si a te pregati de sezonul cald: dieta Bikini, conceputa de nutritionista de top Yinka Thomas!

Citeste mai multe despre Dieta Bikini, un program care te va ajuta sa slabesti repede pentru a te pregati pentru sezonul cald!

Dieta YOU Bikini functioneaza pentru ca iti mentine constant nivelul glicemiei, de-a lungul zilei. Nu este o dieta de infometare, ci una ce se doreste a fi nutritiva, usor de urmat si cu rezultate rapide. Zilnic, ai trei mese principale si doua gustari, bogate in acizi grasi ce iti stimuleaza metabolismul si grasimi mono-saturate ce se regasesc in ingrediente pretioase pentru orice dieta sanatoasa, precum uleiul de cocos si cel de masline.

Regulile dietei:

  • Ia mereu micul dejun, pranzul si cina, plus o gustare dimineata si una dupa-amiaza.
  • Mananca 5-7 portii de fructe si legume ZILNIC (si cele congelate sunt recomandate).
  • Asigura-te ca fiecare masa contine si o cantitate mica de proteine.
  • Alege sa bei lapte natural, organic (nu din cel la cutie).
  • Gateste intotdeauna cu ulei de cocos si pune ulei de masline extravirgin in salate; evita uleiul de porumb, uleiul de floarea-soarelui si margarina.
  • Bea zilnic 6-8 pahare de apa – ii poti da gust cu lamaie, frunze de menta proaspata, ghimbir sau capsuni. Bea si ceai verde si sucuri proaspete de fructe si/sau legume.
  • Stai departe de carbohidratii rafinati din paine, placinte, pizza, prajituri sau biscuiti, alimentele procesate (ce au un efect negativ asupra hormonilor ce iti controleaza apetitul), bauturile carbogazoase, alcool si cafea.
  • Nu tine carnea sau pestele pe gratar pana se inegresc, pentru ca devin surse de radicali liberi.

Dieta Bikini pe zile

Aceasta dieta te va face sa elimini grasimile in exces din organism, iar, daca adaugi in programul tau zilnic si exercitii cardio si de forta, in 3 saptamani vei dobandi un corp tonifiat, gata sa fie afisat in costum de baie, la piscina sau pe plaja!

Luni

Mic dejun: shake preparat la blender dintr-o ceasca de fructe de padure (pot fi si din cele congelate), o jumatate de banana si 200 ml suc de merisor; un biscuite cu faina de ovaz, o lingura de branzica de casa

Gustare de dimineata: 5 migdale, 5 nuci braziliene

Pranz: supa-crema de mazare verde sau salata cu ou: 1 ou fiert tare, feliat, frunze de diferite tipuri de salata, ardei rosu, ceapa verde, castravete si dressing din ulei de masline si otet balsamic

Gustare de dupa-amiaza: o lingura de fructe goji

Cina: 200 g de pui la tigaie cu garnitura de spanac

Marti

Mic dejun: shake preparat la blender din 2 linguri de fructe de padure congelate, 200 ml lapte organic partial degresat sau lapte de cocos, 1 lingura de iaurt natural, o jumatate de banana

Gustare de dimineata: 2 linguri de afine

Pranz: salata cu 100 g de somon la gratar cu ghimbir si chilli

Gustare de dupa-amiaza: suc de legume proaspat

Cina: 100 g de peste cu sos iute

Miercuri

Mic dejun: mix muesli cu 2 linguri ovaz integral, 5 migdale, 5 alune, 1 lingura de fruct goji, 1 lingurita de seminte de floarea soarelui, o lingurita de seminte de in macinate. Toarna deasupra 200 ml de lapte organic partial degresat sau lapte de cocos, lasa deoparte 20 de minute si serveste.

Gustare de dimineata: 10 capsune

Pranz: sfecla rosie fiarta si pasata (20 g), amestecata cu 75 g de naut din conserva, 1 lingurita de pasta de susan, 1 catel de usturoi, 2 lingurite de ulei de masline extravirgin, 1 lingurita de ulei de cocos si un praf de piper cayenne; serveste pasta alaturi de cruditati (felii de morcov, bucati de ardei capia sau castravete).

Gustare de dupa-amiaza: baton cu proteine

Cina: 150 g de friptura de miel si cateva chiftele vegetale (falafel)

Joi

Mic dejun: shake preparat la blender din pulpa unui fruct mango, o jumatate de banana, 200 ml de lapte organic partial degresat sau lapte de cocos, 1 lingura de iaurt natural, degresat

Gustare de dimineata: o mana de amestec de fructe oleaginoase (migdale, nuci braziliene, nuci)

Pranz: salata cu 40 g de somon afumat (sau alt tip de peste afumat), frunze de salata verde, rucola, o jumatate de avocado feliat, rosii cherry, 1 lingura de seminte de pin si masline negre

Gustare de dupa-amiaza: o pruna, o lingura de fructe goji

Cina: mancare din 150 g de linte, 1 ceapa mica tocata, un catel de usturoi, o frunza de dafin, o lingurita de chimion, fierte in 400 ml apa si garnisite cu o lingurita de seminte de pin, frunze de baby spanac si dressing de usturoi cu verdeata

Vineri

Mic dejun: un iaurt natural mic cu un mar feliat sau seminte de rodie, cateva capsune, 1 lingurita de cereale crocante, 6 migdale tocate si o jumatate de lingurita de miere

Gustare de dimineata: 25 g de nuci

Pranz: salata de pui sau tortilla cu 30 g de pui fiert (sau afumat), un ardei rosu tocat, o rosie mica tocata, frunze de salata si putin dressing la alegere

Gustare de dupa-amiaza: suc proaspat de legume

Cina: burgeri din 100 g de somon cu sos de mango sau 100 g de carne de porc cu usturoi

Sambata

Mic dejun: shake preparat la blender din 6 capsuni, o lingura de afine, 10 cirese fara samburi, o lingurita de cacao si 200 ml de lapte organic sau lapte de cocos

Gustare de dimineata: 5 migdale, 5 nuci braziliene

Pranz: salata greceasca, alaturi de 5-6 linguri de branzica de casa

Gustare de dupa-amiaza: shake proaspat de fructe

Cina: 150 g de carne de miel

Duminica

Mic dejun: omleta dintr-un ou, ardei rosu, o lingura de verdeturi tocate

Gustare de dimineata: o lingura de fructe goji

Pranz: salata toscana cu fasole din conserva

Gustare de dupa-amiaza: un fruct

Cina: 150 de pui la tigaie cu 2 lingurite de ulei de cocos, ghimbir proaspat, ardei rosu si o lingurita de caju

Raluca Baciu

Disclaimer: Informatiile din acest articol apartin exclusiv autorului acestui material si redau o experienta personala in lupta cu kilogramele in plus. Orice recomandare medicala continuta de acest material are scop informativ.
Rezultatele nu sunt tipice, pot varia de la individ la individ si pot depinde de stilul de viata al fiecaruia, de starea de sanatate, dar si de alti factori.

Lasă un răspuns

Utilizam datele tale in scopul corespondentei si transmiterii de comentarii. Pentru a citi mai multe informatii apasa aici.

Sunt de acord cu politica de confidentialitate

Niciun comentariu

Articole recomandate

Calculator IMC
Indice masa corporala
Inaltime (cm)
Greutate (kg)
Varsta
M F
Politica de confidentialitate