Consumul zilnic de leguminoase, benefic in procesul de slabire

Timp estimat de citire0 minute, 40 secunde

Surse majore de proteine, fibre, minerale si vitamine esentiale in cadrul unei diete sanatoase, leguminoasele reprezinta un aliat important in lupta cu kilogramele in plus.

Potrivit unui studiu aparut in The American Journal of Clinical Nutrition, persoanele care au consumat, in medie, 130 de grame de leguminioase pe zi, timp de cel putin 6 saptamani, au prezentat o reducere ponderala de aproximativ 340 de grame, comparativ cu subiectii care n-au inclus in meniu fasole, mazare, linte, naut, soia etc. De mentionat este ca scaderea in greutate, dar si diminuarea nivelului de colesterol din sange s-au produs chiar si in lipsa cresterii intensitatii activitatilor fizice sau a altor modificari dietetice. Aceste beneficii se datoreaza in principal aportului neseminificativ de grasimi saturate al leguminoaselor, densitatii calorice mici in raport cu cea nutritionala, precum si indicelui glicemic scazut al acestora.

Disclaimer: Informatiile din acest articol apartin exclusiv autorului acestui material si redau o experienta personala in lupta cu kilogramele in plus. Orice recomandare medicala continuta de acest material are scop informativ.
Rezultatele nu sunt tipice, pot varia de la individ la individ si pot depinde de stilul de viata al fiecaruia, de starea de sanatate, dar si de alti factori.

Lasă un răspuns

Utilizam datele tale in scopul corespondentei si transmiterii de comentarii. Pentru a citi mai multe informatii apasa aici.

Sunt de acord cu politica de confidentialitate

Niciun comentariu

Calculator IMC
Indice masa corporala
Inaltime (cm)
Greutate (kg)
Varsta
M F
Politica de confidentialitate