9 kg in 6 saptamani

Timp estimat de citire2 minute, 30 secunde

Ma numesc Faur Cristina, sunt din Zalau, judetul Salaj si sunt o cititoare fidela a revistei Slab sau Gras. Am varsta de 19 ani si sunt studenta in primul an la Facultatea de Stiinte Economice.
In urma cu patru ani aveam greutatea ideala, de 56 de kilograme la 1,70 m, dar totul s-a schimbat intr-o vacanta de vara. In numai doua luni am ajuns sa iau in greutate mai mult de 10 kilograme.Si astfel a inceput ca in viata mea sa patrunda obsesia: kilogramele in plus. Am fost preocupata din ce in ce mai mult de diete, dar care nu prea dadeau rezultate, nu aveam vointa. Slabeam doua-trei kilograme in urma unui regim dar dupa cateva zile, perioada in care intrerupeam dieta, mancam multe dulciuri, necontrolat si ma ingrasam cu trei-patru kilograme.
Ideea de a slabi a devenit obsesiva. Pe toate fetele slabe le vedeam foarte frumoase desi ele poate erau urate, dar eu le consideram frumoase pentru ca erau "schelet" (nu erau cum eram eu). Familia nu ma sprijinea deloc in lupta mea cu kilogramele, incercand sa ma convinga ca arat bine asa mai plinuta si sa nu mai tin cure de slabire ca-mi stric organismul.
Cand auzeam termenul "plinuta" imi venea s-o iau razna. Imi doream sa fiu slaba. Citeam absolut orice, prin reviste, legat de slabire, iar pe internet stateam ore in sir pe site-uri destinate curelor de slabire.
Din toate sursele citite mi-am facut propria dieta sau mai degraba propriul stil de viata, la care foarte usor m-am adaptat.
Si totul a inceput acum doua luni.
In primul rand mi-am introdus in alimentatia zilnica otetul de mere si usturoiul.
Dimineata pe stomacul gol, se inghite unul sau doi catei de usturoi si se bea 2 linguri de otet de mere. Dupa 15-20 de minute se ia micul dejun. De preferat ca dimineata sa se manance pana la ora 11, deoarece tot ce se consuma pana atunci nu se depune ci alimentele se transforma in energie pe toata durata zilei.
Pranzul se ia dupa patru ore de la micul dejun. Pe langa o masa obisnuita se bea o cana de ceai verde.
Cina va fi inlocuita cu o gustare, la un interval de doua ore de la pranz dar nu mai tarziu de ora 16 si se va compune din fructe sau legume crude.
E de inteles ca se poate manca aproape orice. Exceptie fac dulciurile, produsele de patiserie sau de fast-food.
Consumul de apa e obligatoriu: minimum doi litrii pe zi. Va recomand ca in apa sa introduceti suc de lamaie fara zahar (poate doar indulcitori) si veti constata ca e mult mai usor sa beti apa.
Inainte sa imi stabilesc acest meniu zilnic cantaream 69 kg si in mai putin de doua luni am slabit 9 kg.
Dar nu ma opresc aici…
Continui sa slabesc in fiecare zi si e atat de usor. Ma simt in forma si sunt plina de energie. O sansa in plus pentru o viata sanatoasa.

Nimic nu te opreste sa incerci si tu!

Iunie 2005

Disclaimer: Informatiile din acest articol apartin exclusiv autorului acestui material si redau o experienta personala in lupta cu kilogramele in plus. Orice recomandare medicala continuta de acest material are scop informativ.
Rezultatele nu sunt tipice, pot varia de la individ la individ si pot depinde de stilul de viata al fiecaruia, de starea de sanatate, dar si de alti factori.

Lasă un răspuns

Niciun comentariu