Am slabit 60 de kilograme

Timp estimat de citire3 minute, 12 secunde

Numele meu este Panaitescu Codrut si citesc cu mult drag revista Slab sau Gras, avand grija ca, de fiecare data cand apare un nou numar al revistei, sa nu-l ratez. M-am hotarat sa va scriu in speranta ca experienta mea in lupta cu kilogramele va ajuta cititorii revistei Slab sau Gras.Va felicit pentru minunatele reviste si va salut cu mult drag!
Am fost inca de mic un baiat plinut, cu predispozitie spre ingrasare si pana la varsta de 21 de ani nu am reusit sa scap de acest dezavantaj. In 2006, la varsta de 21 de ani, aveam o inaltime de 1,84 m si greutatea de 120 kg.  Kilogramele in plus erau marea mea problema si ajunsesem sa imi fie rusine de corpul meu.
Primul lucru pe care l-am facut a fost sa-mi cumpar un cantar, si m-am ingrozit cand acesta mi-a aratat greutatea de 120 de kg.

Norocul meu a fost ca am inceput regimul in luna aprilie a anului 2006, chiar in Postul Pastelui. Usor, usor am eliminat din alimentatia de dimineata nelipsita paine (mancam enorm de multa paine – 3 paini pe zi) si carnatii prajiti in ulei, inlocuindu-le cu pateu vegetal, care s-a dovedit a fi o minunatie. Aveam grija sa mananc la ore fixe, asigurandu-mi 3 mese pe zi, iar dupa ora 5 nu mai consumam decat apa.
Regimul pe care l-am urmat la inceput a fost urmatorul:
Micul dejun:
– un tub de pateu vegetal cu ardei;
– 4 felii paine graham;
– 1 cana de ceai verde fierbinte, neindulcit.
Pranz:
– un bol mare de salata compusa din: salata verde, o rosie, ceapa, branza slaba de vaci, asezonata cu otet si cu 1 lingurita de ulei de masline. Nu respectam niste cantitati anume din fiecare ingredient, dar urmaream ca toata salata sa nu depaseasca 500 g.
Cina:
– 3 grepfruturi, acestea fiind cunoscute pentru efectul lor benefic organismului.

Cu acest regim am reusit sa slabesc 16 kg in 30 de zile. Eram in culmea fericirii, iar ambitia de a continua invingea orice bariera. Insa eram constient ca trecuse 1 luna, iar regimul trebuia modificat pentru a nu interveni monotonia.
                
Regimul urmator a fost:
Micul dejun:
–    un bol de cereale integrale cu o cana de 250 ml lapte degresat;
–    1 cana de ceai verde fierbinte, neindulcit;
Pranz:
–    nelipsita salata, dar, de 2 ori pe saptamana, de obicei martea si vinerea, adaugam si piept de pui la gratar (150 g).
Cina:
–    un baton proteic energizant, care datorita fibrelor ce au rolul de a-si mari volumul in stomac imi asigura o senzatie de satietate.

Cu acest regim am reusit sa slabesc 26 de kg in timp de aproximativ 2 luni, astfel ca in luna iulie a anului 2006 cantaream 78 de kg. In prezent am 60 de kg, restul de 18 kg slabindu-le treptat, pe parcurs de 1 an. Sunt mandru de mine si de performanta pe care am realizat-o. Sunt energic si analizele medicale sunt excelente. Toata lumea imi spune ca trebuie sa ma mai ingras in jur de 15 kg, dar stim cu totii cat de usor este sa pui kilogramele si cat de greu este sa le dai jos.

Aceasta este povestea mea, pe care v-am spus-o ca la niste adevarati prieteni si indemn pe orice persoana sa aiba mare grija cum, ce si cand mananca. Sper ca cititorii dumneavoastra sa aiba putina ambitie pentru a incerca aceste regimuri, caci avantajele sunt uimitoare si rezultatele garantate, iar pentru sfarsit, sfaturile mele sunt urmatoarele:
–    Daca ai vointa, vei reusi!
–    Foarte mult conteaza sprijinul moral al familiei si al prietenilor.
–    Nu te cantari zilnic; uneori scaderea in greutate stagneaza, dar continuand regimul, vei continua sa slabesti.
–    TREBUIE SA FACI MULTA MISCARE!
Va urez mult succes!

Septembrie 2007

Disclaimer: Informatiile din acest articol apartin exclusiv autorului acestui material si redau o experienta personala in lupta cu kilogramele in plus. Orice recomandare medicala continuta de acest material are scop informativ.
Rezultatele nu sunt tipice, pot varia de la individ la individ si pot depinde de stilul de viata al fiecaruia, de starea de sanatate, dar si de alti factori.

Lasă un răspuns

Niciun comentariu