Vinete cu seminte de susan la gratar cu seminte de susan

Timp estimat de citire1 minut, 4 secunde

Aceasta reteta este usor de preparat si este alegerea perfecta in orice dieta. Vinetele au un continut caloric scazut, iar fibrele, mineralele si vitaminele din semintele de susan ofera senzatia de satietate.

Ingrediente

  • 2 vinete
  • ulei (de preferat, cel de masline)
  • zeama de lamaie
  • seminte de susan (prajite)
  • usturoi
  • sare
  • piper

Mod de preparare

Se taie vinetele rondele si se pun pe gratar, dupa ce inainte au fost condimentate.

In acest timp se prepara un sos din usturoi, sare, piper si seminte de susan maruntite. Pentru a fi ceva mai cremos, dressingul obtinut se amesteca cu zeama de lamaie si uleiul de masline.  Dupa ce se scot rondelele, acestea se amesteca cu dressingul.

Beneficii

Vinetele sunt unele dintre cele mai sanatoase legume. Bogate in fier, calciu si alte minerale, vinetele pot avea multe efecte pozitiv asupra sanatatii. Continutul ridicat de fibre ajuta la protejarea tractului digestive, iar consumul lor este recomandat mai ales pentru continutul sarac in calorii, o vanata avand aproximativ 40 de calorii.

Semintele de susan contin 5% apa, 50% grasimi, 25% carbohidrati si 20% proteine. Acestea sunt bogate in minerale (calciu, zinc, fosfor, potasiu, magneziu) si complexul de itamin B (B1, B2, B3, B5, B6), A, E. Datorita continutului de minerale, fibre si itamin, semintele de susan sunt recomandate in lupta impotriva kilogramelor in plus.

Marius Vasilescu

Disclaimer: Informatiile din acest articol apartin exclusiv autorului acestui material si redau o experienta personala in lupta cu kilogramele in plus. Orice recomandare medicala continuta de acest material are scop informativ.
Rezultatele nu sunt tipice, pot varia de la individ la individ si pot depinde de stilul de viata al fiecaruia, de starea de sanatate, dar si de alti factori.

Lasă un răspuns

Niciun comentariu

Politica de confidentialitate

Abonează-te