The Park Avenue Diet, dieta femeilor cu atitudine

Timp estimat de citire3 minute, 53 secunde

Ok… lasa-ma sa vad daca am inteles bine: vrei sa slabesti cateva kilograme, ti-ar placea sa dobandesti mai multa incredere in tine, iar o schimbare de look ti-ar prinde chiar bine? Atunci fa cunostinta cu Dr. Fischer si al sau plan alimentar de top: The Park Avenue Diet. E mai mult decat o dieta!

 

In general, dietele se focuseaza strict asupra pierderii in greutate. Orar pentru mese, orar pentru sala, restrictii si cenzura alimentara, un corp perfect obtinut cu foarte mult efort. Exista insa si femei care arata exceptional si care nu isi refuza chiar toate placerile culinare, nu isi pierd jumatate de viata in sala de sport si nici nu traiesc sub presiunea continua a dietelor. Cine sunt ele si cum reusesc? Sunt femeile din Manhattan. Active. Independente. Stralucitoare.

Frumusetea vine din interior

Poate suna a cliseu, insa studiile pe care Dr. Fischer si echipa sa de specialisti le-au realizat, confirma faptul ca o femeie care se simte bine in propria-i piele, o femeie care isi cunoaste atuurile si stie sa le puna in valoare cu mici artificii de moda si make-up, o femeie care are un psihic bun si o parere sanatoasa despre sine devine automat irezistibil de frumoasa.
The Park Avenue Diet este un program complex, ce se intinde pe parcursul a zece saptamani si care isi propune sa stabileasca un echilibru perfect intre fizic si psihic. Park Avenue se ghideaza dupa sapte principii solide, pe care promite sa le imbunatateasca dupa terminarea dietei: greutate, psihic, par, piele, tinuta, incredere in sine si comunicare interpersonala.
Dr. Fischer sustine ca aceste sapte componente sunt conectate, iar daca o singura categorie este deficitara, toate celelalte vor avea de suferit. Atunci cand nu suntem multumiti de greutatea pe care o avem, ne neglijam total, iar relatiile cu cei din jur se deterioreaza. Situatia astfel creata duce la instalarea depresiei si la refugiul in mancare. Din acest lant vicios nu putem scapa decat daca facem…primul pas!

Reinventeaza-te!

„Dieta Park Avenue poate ajuta pe oricine sa isi imbunatateasca aspectul fizic lucrand dinspre interior spre exterior si invers, pentru ca a arata bine inseamna mult mai mult decat a manca sanatos”, sunt cuvintele medicului Fischer. Suna interesant, dar, mai precis, ce trebuie facut?
Radiografia personala a psihicului, cu ajutorul intrebarilor esentiale: ce nu imi place la mine si vreau sa schimb, ce sunt dispusa sa fac pentru a arata mai bine, de ce nu sunt multumita cu mine insami? E important ca atunci cand vrei sa urmezi o dieta sa iti fixezi un tel, iar starea ta de spirit sa fie una pozitiva.

Urmeaza dieta propriu-zisa. Planul alimentar are o dificultate medie, se respecta doar pe perioada celor zece saptamani si include trei mese principale, plus o gustare. Alimentele consumate zilnic nu depasesc 1250 -1350 calorii si sunt destul de variate: fructe, legume, fructe de mare, branzeturi light, cereale si carne slaba de curcan, pui sau peste. Sunt interzise dulciurile, indulcitorii de orice fel, sucurile, alcoolul si painea alba.

Mostra culinara pentru trei zile

Ziua 1
Mic dejun: Granola (un bulgaras de cereale, migdale si nuci, tavalite prin miere si sirop de artar) si un iaurt degresat

Pranz: Supa de linte cu lamaie si menta

Gustare: 10 baby carrots (morcovi mici)

Cina: O portie medie de pilaf, o painica cu seminte si un bol cu piure de mango

Ziua 2
Mic dejun: Crema de branza cu smantana si o portocala

Pranz: Supa-crema de ciuperci

Gustare: 10 migdale crude

Cina: Rizotto cu tapenade (orez cu dressing consistent preparat din masline tocate marunt, capere, zeama de lamaie si piper)

Ziua 3
Mic dejun: Un ou fiert, o felie de paine prajita si un mar

Pranz: Supa-crema de dovlecei si un strop de smantana light

Gustare: O bucatica de ciocolata amaruie si piure de zmeura

Cina: Peste la gratar cu topping de busuioc

Este foarte important ca pe tot parcursul dietei sa se consume zilnic, la pranz, cate o supa- crema, pe baza de legume. Fructele nu trebuie sa lipseasca, iar granola trebuie consumata saptamanal, pentru o digestie imbunatatita.

Fashion, make-up & sport

Urmezi dieta femeilor din cel mai exclusivist cartier din New York? Comporta-te ca ele! Mergi pe jos la serviciu, profita de clipele libere si alearga prin parc. E usor, e placut, e gratis! invata sa te machiezi profesionist si nu uita sa treci pe la salon pentru un tratament facial. De asemenea, tunsoarea spune multe despre tine, asa ca alege sa te tunzi si sa te vopsesti intr-un mod care sa te puna in valoare!
Si, cel mai important, alege haine care sa te avantajeze si care sa iti scoata
in evidenta latura seducatoare. Esti frumoasa, esti puternica, esti o femeie adevarata!

Diana Sorescu

Disclaimer: Informatiile din acest articol apartin exclusiv autorului acestui material si redau o experienta personala in lupta cu kilogramele in plus. Orice recomandare medicala continuta de acest material are scop informativ.
Rezultatele nu sunt tipice, pot varia de la individ la individ si pot depinde de stilul de viata al fiecaruia, de starea de sanatate, dar si de alti factori.

Lasă un răspuns

Utilizam datele tale in scopul corespondentei si transmiterii de comentarii. Pentru a citi mai multe informatii apasa aici.

Sunt de acord cu politica de confidentialitate

Niciun comentariu

Politica de confidentialitate