Tedi a lansat campania promotionala “Valiza cu surprize”

Timp estimat de citire0 minute, 22 secunde

Campania lansata de Tedi se desfasoara in perioada 1 decembrie 2009 – 28 februarie 2010, iar participantii pot castiga papusi muzicale Cleopatra Stratan sau agenti G-Force. Marele premiu consta intr-o excursie pentru toata familia in parcul de distractii Europa Park din Germania.La promotie participa sticlele Tedi 330ml si cele de 750ml. Produsele cu etichete promotionale au tiparite pe verso coduri unice si regulamentul campaniei. Premiile sunt oferite saptamanal, pe toata durata promotiei.
 
      

Disclaimer: Informatiile din acest articol apartin exclusiv autorului acestui material si redau o experienta personala in lupta cu kilogramele in plus. Orice recomandare medicala continuta de acest material are scop informativ.
Rezultatele nu sunt tipice, pot varia de la individ la individ si pot depinde de stilul de viata al fiecaruia, de starea de sanatate, dar si de alti factori.

Lasă un răspuns

Utilizam datele tale in scopul corespondentei si transmiterii de comentarii. Pentru a citi mai multe informatii apasa aici.

Sunt de acord cu politica de confidentialitate

Niciun comentariu

Politica de confidentialitate