Varianta print

Cititi in ultimul numar al revistei Slab sau Gras:

Interviu in exclusivitate Claudia Pavel:

Dupa ce s-a luptat in echipa Faimosilor in competitia „Exatlon“ de la Kanal D, Claudia Pavel, celebra Cream, este astazi o femeie si mai puternica, constienta de atuurile sale. Desi urmarita de numeroase probleme in privinta sanatatii, Claudia ne-a povestit ca s-a imunizat si s-a intors si mai increzatoare in fortele sale din cea mai dura competitie.

Ce ne face obezi: mostenirea genetica sau lacomia si viata sedentara?

Din ce in ce mai multe familii din Romania incep sa se incadreze intr-un tipar periculos: mama, tata si copiii au forme rotunde, mananca regulat la fast-food si isi petrec o mare parte a timpului liber tolaniti pe canapea, cu o punga de popcorn in brate. Motivele obezitatii lor sunt evidente. Insa, dincolo de ceea ce se vede, se pare ca spre comportamentele nesanatoase nu ne imping doar educatia precara si inconstienta, ci si mostenirea genetica.

Dieta de 1.200 de calorii pe zi

Vrei sa-ti subtiezi vizibil silueta si nu stii ce solutie sa alegi? Daca nu ai rabdare si nici timp de investit in programe de slabit complexe, mergi pe cai batatorite si sa mizeaza cu toata increderea pe adoptarea regimului hipocaloric de 1.200 de calorii pe zi. Chiar daca este destul de restrictiva si solicita mult autocontrol, merita din plin efortul.

Slabeste cu dieta pegana

Combina alimentatia vegana cu cea din paleolitic!

In ultimii ani, peganismul a devenit, mai ales in Occident, un stil de viata construit pe baza dietei pegane, care reprezinta un mix intre regimul vegetarian si obiceiurile alimentare asociate paleoliticului. Paleo plus Vegan au dat Pegan, o dieta care nu este foarte severa, ci una in care moderatia este cuvantul-cheie. Poate fi tinuta destul de usor si pe o perioada lunga de timp. Regimul are la baza fructe si legume, grasimi sanatoase si permite doar consumul unor anumite tipuri de produse animale.

De ce sunt periculoase mesele haotice?

Ceasul suna la ora 7, pana la 7.20 nu reusesti sa te ridici din pat, la 7.30 esti pe jumatate dezmeticit, la 8.00 iesi pe usa. Urmeaza stresul din trafic, poluare, claxoane, nervi. Ajungi la serviciu, bei o cafea si incepi munca. Micul dejun e uitat, iti propui sa recuperezi la pranz, dar si pe acesta il tot amani amagindu-ti foamea cu chipsuri, ciocolatele, sucuri. Reusesti in cele din urma sa mananci rapid un sandvis de la automat, in drum spre casa iti iei ceva de la fast- food, iar seara, la 22- 23, deschizi frigiderul si mananci, haotic, tot ce vezi cu ochii. Ti-e cunoscut scenariul? Dar cat de cunoscute iti sunt efectele meselor dezorganizate?

Ce sa pui mai des in bolul cu salata: top 10 cele mai bune verdeturi

Ca salatele cu frunze verzi sunt nemaiponenite pentru sanatate si silueta, e o chestiune unanim acceptata si arhicunoscuta. Ceea ce putini dintre noi au in vedere atunci cand isi compun meniul este faptul ca intre ele exista diferente notabile, unele fiind mai generoase decat celelalte din punct de vedere nutritional.

Nutritia si acneea: care sunt legaturile?

Acneea este una dintre cele mai frecvente afectiuni dermatologice, leziunile acneice fiind prezente la majoritatea persoanelor la un moment dat in viata. Acneea poate sa apara la sugari, copii in perioada prepuberala, insa cel mai frecvent apare in anii adolescentei timpurii. De obicei se remite spontan la varsta de adult tanar, insa uneori persista pana la a patra decada de viata sau chiar pe toata durata vietii.

Ingrijire corporala anti-aging, la tine acasa

Mai putine vergeturi, celulita, pete, pliuri si uscaciune a pielii? Nu e imposibil! O ingrijire corespunzatoare te ajuta sa-ti pastrezi eficient frumusetea. Iata cativa pasi esentiali pentru o piele ferma, fina si luminoasa, ca la 20 de ani!

Politica de confidentialitate

Abonează-te