Varianta print

Cititi in ultimul numar al revistei Slab sau Gras:

Horia Brenciu: „Mănânci cât să nu te saturi și faci sport o oră pe zi”

Horia Brenciu este unul dintre cei mai longevivi, talentați și complecși oameni de showbiz din România. A trecut cu succes de la televiziune la actorie și la muzică, de-a lungul unei cariere de peste 25 de ani. Aflăm de la el cum se menține în formă pentru a face față tuturor provocărilor!

10 vegetale cu puțini carbohidrați

Bune pentru slăbit!

Produsele de origine vegetală ar trebui să fie baza oricărui plan alimentar sănătos, cu atât mai mult al unuia care vizează scăderea în greutate. Regula e aplicabilă și în cazul dietelor care limitează drastic aportul de carbohidrați, mai ales că există opțiuni care fac posibilă respectarea acestui principiu.

Idei de cadouri pentru o siluetă de vis

Sărbătorile de iarnă sunt un prilej special și mult așteptat de toată lumea pentru a oferi și a primi cadouri. Dincolo de toate celelalte considerente pentru care ne bucurăm de venirea lor, surprizele și darurile sunt sursa acelui entuziasm efervescent care ne luminează chipurile și dă atmosfera festivă.

De ce ți-e mereu foame?

Iată 5 motive frecvente

Majoritatea oamenilor pot rezista câteva ore între mese înainte de a simți din nou senzația de foame, însă acest lucru nu este valabil în cazul tuturor. Unele persoane nu resimt sațietatea după masă sau dorința de a mânca persistă de-a lungul zilei.

Cum poți slăbi mâncând la ore fixe

Să slăbești cu efort minim este visul oricărei persoane ce se află în conflict cu kilogramele. Vestea bună este că, mâncând zilnic mesele și gustările la aceeași oră, ai toate șansele să slăbești ușor și sănătos.

Veganuary, eficient sau doar o modă trecătoare?!

De câțiva ani, o nouă tendință și-a făcut apariția pe “piața” stilurilor de alimentație. Anume promisiunea de a nu se consuma în luna ianuarie a fiecărui an niciun aliment de origine animală. Nici lapte sau brânză, nici ouă, nici carne și mezeluri. Și pentru că ceea ce rezultă seamănă cu alimentația vegană, cei care își propun să “țină” veganuary urmează să își bazeze, timp de o lună, toate mesele pe produse de origine vegetală: legume și fructe, cereale, leguminoase.

Carnea noastră cea de toate zilele: cât, cum și în ce combinații o putem consuma?

În multe familii din România, carnea se consumă zilnic, ba chiar de mai multe ori pe zi și sub mai multe forme: mezeluri la micul dejun, ciorbă ce conține carne la prânz, friptură la cină. Obiceiul e cât se poate de nesănătos, pentru că acest aliment trebuie consumat cu măsură și doar în anumite combinații.

Ghidul condimentelor: cele mai apreciate mirodenii

Semințe, boabe, plante verzi sau uscate, legume, coajă de fructe și nu numai… Fără ele, mâncarea ar rămâne o simplă necesitate, nu și un prilej de delectare și surprindere a simțurilor. Și nici de experimentare și exprimare a creativității în bucătărie.

 

 

Politica de confidentialitate