Retete de sanatate de la Naturalis

Timp estimat de citire0 minute, 57 secunde

Regimul alimentar e bine sa fie modificat la sfarsitul toamnei pentru intarirea sistemului imunitar, prevenirea stresului, gripei sau problemelor circulatorii.



Reguli de alimentatie
1. Consumarea de citrice cam la 70-80 de minute dupa micul-dejun. Acidul citric, ca si unele vitamine continute, mai ales de lamaie si grepfrut, se absorb ideal dupa masa de dimineata, in jurul orelor 9:30-10:45.
2. Alimentele si bauturile cu gust acru trebuie evitate inainte de orele 11:20-13:00 de femei si 12:20-14:00, de barbati. Gustul acru impiedica absorbtia unor acizi organici de importanta vitala pentru sanatatea ficatului.
3. Mancarea fierbinte, inghitita cu repeziciune, declanseaza o puternica reactie de incetinire a absorbtiei de calciu.
4. Alimentele otetite (muraturile) nu trebuie servite dupa orele 22:30. Acidul acetic (din otet) blocheaza la 64% dintre femei buna absorbtie a vitaminei D si, implicit, deregleaza calcemia.
5. Pentru o buna protectie anti-stres, este recomandat somnul cu fata in sus, dupa inghitirea unei linguri de zahar (in cazul in care nu aveti probleme cu glicemia!)
6. Buna absorbtie a tuturor mineralelor, vitaminelor este direct dependenta de planificarea meselor la ore exacte.
7. Oferiti organismului dumneavostra protectia de care are nevoie prin Omega-3 si vitamina C de la Naturalis.

Autor: Otilia Ostrotki,
Director general


Disclaimer: Informatiile din acest articol apartin exclusiv autorului acestui material si redau o experienta personala in lupta cu kilogramele in plus. Orice recomandare medicala continuta de acest material are scop informativ.
Rezultatele nu sunt tipice, pot varia de la individ la individ si pot depinde de stilul de viata al fiecaruia, de starea de sanatate, dar si de alti factori.

Lasă un răspuns

Niciun comentariu