Reteta pentru o dieta sanatoasa: Cartofi la cuptor

Timp estimat de citire0 minute, 39 secunde

Acesti cartofi sunt plini de savoare, sunt crocanti si dau o oarecare dependenta, asa cum fac si cartofii prajiti normali. Iti recomandam sa folosesti un amestec de cartofi normali si cartofi dulci. Alege cartofii noi sau rosii care au un continut glicemic mai scazut.Aveti nevoie de 500g de cartofi rosii , 500g de cartofi dulci 3 linguri de ulei de masline Incalziti cuptorul la 500 grade. Pregatiti o tava cu o folie de aluminiu pe deasupra. Taiati cartofii in wedges si intr-un bol mare, amestecati cu ulei de masline si sare. Pune cartofii in cuptor, micsoreaza temperatura la 450 grade. Lasati-i  timp de 25 de minute. Scoateti tava din cuptor si alegeti cartofii de pe folia de aluminiu. Mai lasati-i apoi la cuptor inca 5 minute. Asezonati-i cu sare si piper dupa gust.

Mai multe… TheNewYorkTimes

Disclaimer: Informatiile din acest articol apartin exclusiv autorului acestui material si redau o experienta personala in lupta cu kilogramele in plus. Orice recomandare medicala continuta de acest material are scop informativ.
Rezultatele nu sunt tipice, pot varia de la individ la individ si pot depinde de stilul de viata al fiecaruia, de starea de sanatate, dar si de alti factori.

Lasă un răspuns

Niciun comentariu

Calculator IMC
Indice masa corporala
Inaltime (cm)
Greutate (kg)
Varsta
M F