Nutrysistem, dieta care te rasfata

Timp estimat de citire3 minute, 24 secunde

Programul Nutrysistem Advance se bazeaza pe comoditate. Este un plan alimentar relaxat, ce nu isi propune sa isi infometeze adeptii si nici sa ii oblige la ore interminabile de sport. Ce are Nutrysistem mai special decat alte diete?
Catering la usa pentru cetatenii din Statele Unite ale Americii, plan culinar distinct pentru femei si barbati si peste 120 de retete retete simple si eficiente.
Doamnele si domnii care vor sa slabeasca si traiesc pe teritoriul Statelor Unite ale Americii sunt niste rasfatati ai sortii. Ei pot beneficia de serviciile companiei de wellness Nutrysistem Inc., o corporatie care promoveaza stilul de viata sanatos si blameaza stilul haotic de alimentatie. Tot ceea ce trebuie sa faca doritorii este sa se inscrie in baza de date a companiei, sa isi introduca datele personale si preferintele eculinare, sa plateasca abonamentul pentru o luna (undeva in jurul sumei de 300$) si gata! Timp de 31 de zile ei vor beneficia de suport profesional, de un plan de fitness si alimentar personalizat, un dvd si o carte cu instructiuni si, ceea ce este cel mai important, catering la domiciliu ce include cinci mese delicioase si sanatoase pe zi, plus desert!

Istoria si conceptul Nutrysistem
Planul alimentar Nutrysistem a fost gandit in anul 1972, insa de atunci si pana astazi a suferit numeroase modificari si imbunatatiri. Totul se bazeaza pe calcularea indicelui glicemic, pe mesele sarace in sodiu, zahar si grasimi saturate si bogate in fibre, proteine sanatoase si omega-3.
Femeilor le este permis sa consume maximum 1200 de calorii zilnic, pe cand barbatii au voie 1500 de calorii. Pornind de la premiza ca oamenii sunt comozi si uneori lenesi si nu-si vor prepara singuri mancaruri sanatoase, conducerea Nutrysistem a dezvoltat sistemul de catering la domiciliul clientului.
Pentru a-i ajuta moral sa respecte programul si sa se infraneze de la micile pacate alimentare, Nutrysistem vine impreuna cu un fel de biblie a dietei, ghidul intitulat „Mindset Makeover”, scris de Gary Foster, specialist al University Temple, sectia obezitate. Cartea incearca sa ii educe pe participanti si promoveaza ideea ca tu esti stapanul propriilor tale pofte, pe care le poti inlatura cu un psihic excelent si o ambitie de fier.

Sport si mese bogate in fibre
Balanta pe care ei propun s-o respectam este de 55% carbohidrati, 25% proteine si 20% grasimi sanatoase. Mesele trebuie sa excluda painea alba, zaharul, dulciurile, alimentele procesate si alcoolul, iar dieta trebuie obligatoriu alternata cu exercitii de intensitate redusa precum yoga sau Pilates.

Ghid culinar pentru 7 zile

Luni

Mic dejun: un pahar mediu cu lapte sarac in grasimi, o briosa cu afine
Gustare: un mar
Pranz: supa de pui cu taietei si o portie mica de legume trase la tigaie in ulei de masline
Cina: mancare de mazare cu migdale
Gustare: o felie de dovleac la cuptor

Marti
Mic dejun: un pahar mediu cu fresh de portocale si un sandwich toast cu branza slaba
Gustare: un baton de cereale cu portocale confiate
Pranz: supa de legume si spanac scazut
Cina: piept de pui la abur cu rucola
Gustare: iaurt de fructe

Miercuri

Mic dejun: un ou fiert si doua felii de sunca presata
Gustare: o piersica
Pranz: supa de dovleac si tarte de crab
Cina
: salata verde cu capere
Gustare: un baton de cereale

Joi
Mic dejun: un pahar mediu cu ceai verde, doua oua fierte si o felie de cascaval
Gustare: un baton cu cereale si scortisoara
Pranz: salata Caesar cu piept de pui si crutoane
Cina: File de peste slab cu fasole neagra
Gustare: o para

Vineri
Mic dejun: un bol de iaurt cu 0% grasimi si musli
Gustare: un shake de fructe cu lapte
Pranz: friptura de vita cu sparanghel
Cina: salata de spanac cu portocala
Gustare: o bucatica de ciocolata neagra

Sambata
Mic dejun: doua clatie cu branza si marar
Gustare: o banana
Pranz: supa crema de ciuperci si legume fierte
Cina: piept de pui cu piure de cartofi
Gustare: un mar

Duminica

Mic dejun: un pahar mediu cu lapte fara grasimi si o briosa cu zmeura
Gustare: un pumn de mure
Pranz: piept de curcan cu porumb dulce
Cina: salata de rosii cu mozzarela
Gustare: un fruct la alegere

Diana Sorescu

Disclaimer: Informatiile din acest articol apartin exclusiv autorului acestui material si redau o experienta personala in lupta cu kilogramele in plus. Orice recomandare medicala continuta de acest material are scop informativ.
Rezultatele nu sunt tipice, pot varia de la individ la individ si pot depinde de stilul de viata al fiecaruia, de starea de sanatate, dar si de alti factori.

Lasă un răspuns

Utilizam datele tale in scopul corespondentei si transmiterii de comentarii. Pentru a citi mai multe informatii apasa aici.

Sunt de acord cu politica de confidentialitate

Niciun comentariu

Politica de confidentialitate