Mergi pe jos si slabeste rapid!

Timp estimat de citire2 minute, 26 secunde

Din toate scuzele pe care ni le spunem ca sa nu ne apucam de sport si dieta, cel mai des intalnita este: “Nu-mi permit un abonament la aerobic!”. Dar cine spune ca trebuie sa platesti vreun leu pentru a face miscare? Mersul pe jos este distractiv, eficient si, mai ales, gratuit!

Un antrenament extrem de simplu si la indemana oricui este ca, pur si simplu, sa mergi pe jos. Stiu ca este mult mai confortabil sa te urci in masina sau sa iei autobuzul chiar si pentru o statie, insa drumurile dese par sa fie cheia marilor succese atunci cand ai de gand sa slabesti. In plus, un studiu realizat de universitatea britanica Loughborough arata ca mersul pe jos in ritm alert iti da o stare de spirit de milioane si te fereste de durerea musculara post-antrenamente obositoare.

Plimba-te in pas rapid in pauza de masa

Sedentarismul caracteristic secolului 21 duce, in timp, nu numai la obezitate, ci si la alte neplaceri, precum durerile de spate si senzatia permanenta de amorteala, asa ca iesi din rutina si condimenteaza-ti viata profesionala cu o plimbare in aer liber. Daca n-ai timp, strecoara 15 minute de mers in pas alert chiar in timpul pauzei de masa – avem cateva idei dragute pentru tine:

  • Nu comanda mancare la birou, ci iesi sa mananci la restaurant.
  • Alege un restaurant la o distanta rezonabila de birou, unde sa poti ajunge in 6-7 minute pe jos si sa nu fii tentat sa iei masina sau un alt mijloc de transport.
  • Mergi pana la un magazin apropiat si cumpara-ti o gustare sanatoasa, precum iaurt degresat sau branzica de casa, asezonate cu cateva legume crude.
  • Plimba-te in pas rapid dupa ce ti-ai savurat gustarea de la birou – un parc este o alegere foarte buna, insa orice alt loc este bun pentru o plimbare scurta.

Relaxeaza-te in aer liber

Una dintre cele mai celebre antrenoare ale vedetelor americane, Whitney Cole, a declarat pentru revista Fitness ca portia saptamanala de mers pe jos pentru a-ti mentine organismul sanatos este de 150 de minute. De aceea, planifica-ti o plimbare energizanta la ceas de seara, dupa o zi stresanta sau in weekend, alaturi de cei dragi sau singur, ascultand muzica cu un ritm tonic.

Antrenoarea Whitney Cole ti-a pregatit chiar si un playlist special creat pentru plimbarile tale in pas alert! Insumate, melodiile te tin “in priza” timp de 43 de minute si, sustine antrenoarea, te ajuta sa iti mentii ritmul in timp ce mergi pe jos si iti exersezi musculatura.

Iata ce melodii se regasesc in acest playlist alcatuit de un profesionist:

  • She Came Along – Sharam feat. Kid Cudi
  • We R Who We R – Kesha
  • Crazy on You – Heart
  • Who’s That Chick? – David Guetta feat. Rihanna
  • An Honest Mistake – The Bravery
  • Bang Bang – K’Naan
  • Tonight (I’m Loving You) – Enrique Iglesias feat. Ludacris & DJ Frank E
  • Crushcrushcrush – Paramore
  • White Wedding – Billy Idol
  • Girl and the Sea – The Presets
  • Amber – 311

Raluca Mateescu

Disclaimer: Informatiile din acest articol apartin exclusiv autorului acestui material si redau o experienta personala in lupta cu kilogramele in plus. Orice recomandare medicala continuta de acest material are scop informativ.
Rezultatele nu sunt tipice, pot varia de la individ la individ si pot depinde de stilul de viata al fiecaruia, de starea de sanatate, dar si de alti factori.

Lasă un răspuns

Niciun comentariu