Mai putine calorii pentru americani

Timp estimat de citire0 minute, 33 secunde

Cateva dintre cele mai mari companii producatoare de alimente din SUA s-au angajat recent sa reduca semnificativ numarul caloriilor din produse pana in 2015, in incercarea de a combate obezitatea la copii.

Cateva dintre cele mai mari companii producatoare de alimente din SUA s-au angajat recent sa reduca semnificativ numarul caloriilor din produse pana in 2015, in incercarea de a combate obezitatea la copii.Initiativa a fost salutata de prima doamna a Statelor Unite, Michelle Obama, care la inceputul anul acesta a sustinut campania anti-obezitate „Let’s Move” („Sa facem miscare”). Companiile vor introduce ingrediente mai sanatoase, vor reduce dimensiunile portiilor si vor renunta la marketingul agresiv la produsele alimentare destinate copiilor.

Disclaimer: Informatiile din acest articol apartin exclusiv autorului acestui material si redau o experienta personala in lupta cu kilogramele in plus. Orice recomandare medicala continuta de acest material are scop informativ.
Rezultatele nu sunt tipice, pot varia de la individ la individ si pot depinde de stilul de viata al fiecaruia, de starea de sanatate, dar si de alti factori.

Lasă un răspuns

Niciun comentariu