Mai putine calorii pentru americani
Cateva dintre cele mai mari companii producatoare de alimente din SUA s-au angajat recent sa reduca semnificativ numarul caloriilor din produse pana in 2015, in incercarea de a combate obezitatea la copii.
06.07.2012
1485


Timp estimat de citire:
0 minute, 33 secundeCateva dintre cele mai mari companii producatoare de alimente din SUA s-au angajat recent sa reduca semnificativ numarul caloriilor din produse pana in 2015, in incercarea de a combate obezitatea la copii.Initiativa a fost salutata de prima doamna a Statelor Unite, Michelle Obama, care la inceputul anul acesta a sustinut campania anti-obezitate „Let’s Move” („Sa facem miscare”). Companiile vor introduce ingrediente mai sanatoase, vor reduce dimensiunile portiilor si vor renunta la marketingul agresiv la produsele alimentare destinate copiilor.

Catena sprijină refugiații ucraineni
30.03.2022

Au fost extrași cei 10 câștigători ai campaniei Catena „Moș Crăciun îți poate da o Dacia pentru inima ta”
25.12.2021