“Interval training” o noua metoda mai rapida antrenament fizic

Timp estimat de citire0 minute, 42 secunde

Exercitiile fizice efectuate de-a lungul unei intregi saptamani ar putea fi concentrate in doar cateva minute de efort extrem de intens, printr-o metoda revolutionara de antrenament, rezervata pana de curand numai atletilor olimpici.Metoda cunoscuta in lumea sportului ca "interval training" presupune impartirea exercitiilor fizice in mai multe reprize scurte, dar extrem de intense, separate de pauze de relaxare.
Ultimele studii arata ca rezultatele oferite de acest tip de antrenament sunt superioare celor traditionale, iar metoda poate fi folosita si de oamenii obisnuiti. Acest tip de antrenament este de doua ori mai eficient decat exercitiile normale", spune Jan Helgerud, expert al Universitatii de Stiinta si Tehnologie din Norvegia.
Helgerud recomanda efectuarea a patru serii de cate patru minute de antrenament intens, despartite de pauze de trei minute de relaxare, de circa trei ori pe saptamana.

news.yahoo.com

Disclaimer: Informatiile din acest articol apartin exclusiv autorului acestui material si redau o experienta personala in lupta cu kilogramele in plus. Orice recomandare medicala continuta de acest material are scop informativ.
Rezultatele nu sunt tipice, pot varia de la individ la individ si pot depinde de stilul de viata al fiecaruia, de starea de sanatate, dar si de alti factori.

Lasă un răspuns

Niciun comentariu

Calculator IMC
Indice masa corporala
Inaltime (cm)
Greutate (kg)
Varsta
M F