Fructe cu coaja lemnoasa, sanatate pentru tine

Timp estimat de citire0 minute, 32 secunde

Bogate in proteine si fibre, fructele cu coaja lemnoasa contin in plus cantitati semnificative de acid folic, vitamina E, seleniu, si acizi grasi omega 3. Fructele cu coaja lemnoasa contin grasimi nesaturate care tin sub control nivelul colesterolului.De asemenea micsoreaza si sansa de a contracta o boala cardiovasculara. Aceste fructe pot fi mancate crude sau prajite. Stramosii nostri le inmuiau inainte sa le consume, ceea ce nu este o idee rea. Fructele cu coaja lemnoasa contin inhibitori ai enzimelor, care pot afecta sistemul digestiv daca sunt consumate regulat. Prin înmuiere peste noapte sau prajire, enzimele vor fi neutralizate rezultatul fiind mai usor de digerat.

http: HealthNews

Disclaimer: Informatiile din acest articol apartin exclusiv autorului acestui material si redau o experienta personala in lupta cu kilogramele in plus. Orice recomandare medicala continuta de acest material are scop informativ.
Rezultatele nu sunt tipice, pot varia de la individ la individ si pot depinde de stilul de viata al fiecaruia, de starea de sanatate, dar si de alti factori.

Lasă un răspuns

Niciun comentariu

Calculator IMC
Indice masa corporala
Inaltime (cm)
Greutate (kg)
Varsta
M F