Dieta de supermodel

Timp estimat de citire1 minut, 3 secunde

Toata lumea trebuie sa fi auzit de faimosul manechin Naomi Campbell, care la varsta de 27 de ani deja era una dintre figurile proeminente ale modei britanice prin faptul ca a fost primul model de culoare care a aparut pe copertele unor reviste de renume.

Dar oare cum reuseste Naomi Campbell, acum in varsta de 36 de ani, sa-si mentina silueta de invidiat?  Ea a adoptat de mult timp dieta indicelui glicemic, ce presupune un anume echilibru in alimentatie. In urma unui consult de specialitate, Naomi a aflat ce alimente pot fi incluse in aceasta dieta.

Se poate observa  ca acestea sunt grupate pe nivele ale indicelui glicemic si trebuie consumate echilibrat.

  • Alimente cu indice glicemic ridicat: miere, cartofi, pastarnac, banane, unt, branza, paste, orez, biscuiti, frisca, prajituri, ciocolata, alune;
  • Produse cu indice glicemic mediu: ananas, lapte de soia, ulei de floarea -soarelui, seminte de dovleac, capsuni, muesli, stafide;
  • Alimente cu indice glicemic scazut: mere, caise, cirese, morcovi, spanac, broccoli, conopida, napi, susan, migdale, mei.

Toate aceste produse trebuie sa fie cosumate in alternanta, astfel:

  • Alimentele cu indice glicemic ridicat ar trebui sa reprezinte mai putin de 15% din dieta.
  • Produsele cu indice glicemic mediu sa se situeze undeva la 35%.
  • Mancarurile ce au indice glicemic scazut trebuie sa se ridice cam la 50%.
Andreea Clucerescu

Disclaimer: Informatiile din acest articol apartin exclusiv autorului acestui material si redau o experienta personala in lupta cu kilogramele in plus. Orice recomandare medicala continuta de acest material are scop informativ.
Rezultatele nu sunt tipice, pot varia de la individ la individ si pot depinde de stilul de viata al fiecaruia, de starea de sanatate, dar si de alti factori.

Lasă un răspuns

Niciun comentariu