Dieta alba: scapa de 4 kilograme in 4 saptamani simplu si sanatos!

Timp estimat de citire2 minute, 30 secunde

Esti in cautarea unor metode noi de a elimina kilogramele care par sa se tina scai de tine? Noi iti propunem sa incerci dieta alba, un regim alimentar bazat pe consumul de alimente, ai ghicit, albe. Tine-o timp de o luna, la capatul careia vei descoperi ca acul cantarului iti arata 4 kilograme in minus!

Dieta alba este un plan alimentar care propune consumul unei varietati de produse, cu o singura conditie: sa fie de culoare alba. Bineinteles, daca iti doresti ca dieta alba sa aiba drept rezultat si scaderea in greutate, ar mai trebui sa tii cont si de urmatoarele: sa eviti „bombele calorice” – dulciuri, alcool, chiar daca sunt de culoare alba! –, sa bei cel putin 2 litri de apa (sau ceaiuri ori limonada neindulcita) in fiecare zi si sa consumi totul cu moderatie. De asemenea, masa de seara ar trebui luata cel tarziu la ora 19.

Alimente recomandate in dieta alba

Alimentatia echilibrata este esentiala pentru a slabi sanatos, dar si pentru a-ti mentine, ulterior, greutatea pe termen lung. Asadar, daca vrei sa urmezi dieta alba, pregateste-ti zilnic meniuri in care sa incluzi:

  • Carne alba – pui, curcan, peste
  • Lactate degresate (iaurt, chefir, lapte, smantana, branzeturi slabe)
  • Oua
  • Usturoi
  • Ceapa alba
  • Varza alba
  • Fasole alba
  • Cartofi albi
  • Telina
  • Pastarnac
  • Gulie
  • Conopida
  • Andive
  • Dovlecei
  • Ciuperci
  • Ghimbir
  • Pere
  • Mere
  • Struguri albi
  • Orez
  • Paste
  • Paine etc.

Toate aceste alimente trebuie consumate ca atare, fierte sau gatite la abur, gratar ori cuptor, condimentate, dar fara uleiuri, sosuri calorice sau alte adaosuri problematice (zahar s.a.). Prajelile (cu exceptia omletelor din albusurile de ou) nu sunt recomandate.

Exemple de meniu in dieta alba

  • Mic dejun: 50 g de branza degresata, 2 felii de paine, 1 cana de ceai neindulcit
  • Gustare: 1 ou fiert
  • Pranz: 200 g peste la cuptor pe pat de legume albe
  • Gustare: 1 fruct (1 mar, 1 para, 1 portie de struguri – cca. 20 de boabe etc.)
  • Cina: 1 portie de sufleu de conopida

 

  • Mic dejun: 1 omleta din 2 albusuri, 1 felie de paine, 1 cana de ceai neindulcit
  • Gustare: 1 iaurt sau 1 pahar de lapte
  • Pranz: 1 portie de supa de legume albe
  • Gustare: 1 fruct
  • Cina: salata de varza cu telina, mar, un ou fiert si bucatele de pui la gratar (100 g), cu dressing din zeama de lamaie

 

  • Mic dejun: 1 iaurt, 1 ou fiert, 1 felie de paine, 1 cana de ceai neindulcit
  • Gustare: 1 fruct sau 2 cartofi copti mici
  • Pranz: o portie de supa-crema de legume albe
  • Gustare: 1 pahar de lapte
  • Cina: 1 portie de pilaf cu ciuperci

Ai la dispozitie o varietate de alte optiuni alimentare, pe langa cele sugerate de noi, pentru a-ti concepe meniurile zilnice, astfel incat sa nu te plictisesti si sa tii pana la capat dieta alba. Daca reusesti sa o urmezi timp de o luna, la final vei cantari cu aproximativ 4 kg mai putin si vei fi beneficiat de efectele pozitive ale consumului de fructe si legume albe, care includ protectia impotriva bolilor cardiovasculare, intarirea imuntatii si un aport consistent de vitamine si minerale (vitaminele A, B, C, D, E, K, mangan, seleniu, potasiu, magneziu etc.).

Dana Saporan

 

Disclaimer: Informatiile din acest articol apartin exclusiv autorului acestui material si redau o experienta personala in lupta cu kilogramele in plus. Orice recomandare medicala continuta de acest material are scop informativ.
Rezultatele nu sunt tipice, pot varia de la individ la individ si pot depinde de stilul de viata al fiecaruia, de starea de sanatate, dar si de alti factori.

Lasă un răspuns

Utilizam datele tale in scopul corespondentei si transmiterii de comentarii. Pentru a citi mai multe informatii apasa aici.

Sunt de acord cu politica de confidentialitate

Niciun comentariu

Calculator IMC
Indice masa corporala
Inaltime (cm)
Greutate (kg)
Varsta
M F
Politica de confidentialitate