Dieta 3 Hours, solutia pentru gurmanzi si pofticiosi

Timp estimat de citire3 minute, 41 secunde

Daca nu te poti abtine de la ciocolata sau unt, de la friptura si omleta, dieta 3 Hours este perfecta pentru tine! Nu, nu este vorba de 3 ore magice in care slabesti miraculos, ci de un program de slabit ce se bazeaza pe un orar strict. Jorge Cruise, antrenor de fitness si initiatorul aceste diete, crede ca un timing corect poate fi calea catre multe kilograme in minus. Desigur, alaturi de mult sport! Haideti sa vedem despre ce e vorba!

Dieta 3 Hours presupune, mai presus de orice si dupa cum ii este numele, un orar strict. Pe langa portionarea alimentelor, aceasta dieta implica servirea meselor dupa cum urmeaza: mic dejun la o ora dupa trezire, cate o masa la fiecare 3 ore, ultima masa inainte cu 3 ore de culcare.

 

Cu dieta 3 Hours pierzi mai multe calorii

Cruise sustine ca acest program riguros de alimentatie creste capacitatea organismului de a arde caloriile, facilitand astfel scaderea in greutate. Tot el are un mod inedit de a spune ceea ce trebuie sa mancam daca urmam dieta, folosind tehnica vizualizarii. Asadar, o farfurie trebuie sa contina:

  • Un cub Rubick de carbohidrati la mic dejun, pranz si cina.
  • Marimea unui pachet de carti de joc simbolizand proteinele din farfurie. Cruise spune ca poate fi orice, de la oua la curcan, peste, fructe de mare sau vita.
  • Un capac de la o sticla de apa minerala reprezentand cantitatea de grasime admisa per farfurie, adica putin mai mult de o lingurita. Aici se refera la unt, ulei de masline, orice grasime doresti sau poftesti.
  • Vizualizati un set de 3 carcase de DVD suprapuse. Aceasta cantitate este reprezentata de fructe si legume.

De asemenea, Cruise crede ca nu exista alimente rele (exceptie fac produsele fast-food), ci doar portii rele. Folosind tehnica vizualizarii, creatorul dietei 3 Hours spune ca fiecare masa va fi echilibrata si va avea cam 400 de calorii. „Invatand sa mancati corect, portionat si mereu la timp, veti descoperi cheia catre slabit”, a conchis Jorge Cruise.

 

Ce inseamna mancatul la 3 ore

Micul dejun ar trebui sa fie la ora 7 dimineata, deci inseamna ca trebuie sa te trezesti la 6, indiferent de programul din acea zi. 3 ore mai tarziu, la ora 10, trebuie servita o gustare. La ora 13:00 vine pranzul, la ora 16:00 inca o gustare, iar peste inca trei ore trebuie sa servesti cina. „Cand mananci din 3 in 3 ore practic iti resetezi metabolismul si il dresezi. E acelasi efect pe care sportul practicat in mod regulat il are asupra trupului tau. Metabolismul exerseaza constant si invata sa arda caloriile mult mai repede”, conchide antrenorul care a si inventat dieta.

Cat despre sport, Cruise recomanda minim 30 de minute de miscare zilnica, indiferent daca alegeti sala, inot, alergare, pilates sau balet.

 

Alimente recomandate in dieta 3 ore

Fructe: portocale, struguri, mere, piersici, capsuni, cirese, kiwi, ananas, afine, fragi, pepene galben, caise, prune, smochine verzi, pepene rosu, mango, lamai, rodie, visine, mure, grapefruit

Legume: salata verde, rosii, castraveti, dovleac, vinete, dovlecei, usturoi, ciuperci, ridichi, spanac, varza, broccoli, telina, fasole lima, sparanghel, ceapa, conopida, sfecla rosie, mazare, patrunjel, napi, pastarnac, patrunjel, ardei

Carne: peste, fructe de mare, curcan, sunca de curcan, vita slaba, piept de pui

Seminte, fructe oleaginoase: fistic, caju, seminte de dovleac si de floarea soarelui, alune de padure, migdale, nuci, nuci braziliene, nuci de macademia, muguri de pin

Lactate: chefir, iaurt de bivolita, lapte de capra, branza de vaci, cascaval, sana, lapte batut

Altele: oua bio, linte, orez brun, paste de porumb,muraturi, carnati proaspeti, de casa, ciocolata (maxim 2 patratele zilnic)

Bauturi: ceaiuri neindulcite, o cafea pe zi fara zahar, sucuri naturale de fructe, apa plata, un pahar de vin rosu

Fainoase: este permisa doar o felie de paine integrala pe zi, iar pastele se pot consuma doar o data pe saptamana

 

Reguli de respectat daca tii dieta 3 Hours

Toate mancarurile vor fi facute la cuptor, gratar sau abur, niciodata prajite sau pane. Sosurile cremoase nu sunt acceptate pentru carne, salate sau peste. La salate doar sosul vinegrette este permis. Fructele se consuma proaspete. Nu sunt ingaduite dulceturile, gemurile sau compoturile.

 

Mostra de meniu pentru dieta 3 ore

Mic dejun: fulgi de ovaz cu iaurt, un ou ochi si un mar verde

Gustare: un pumn de fructe de padure proaspete

Pranz: salata de ton cu ceapa, tija de telina, rosii si salata verde, cu dressing vinegrette

Gustare: 10 migdale crude

Cina: piept de curcan la gratar pe pat de spanac la abur

 

 

Vanessa Stefan

Disclaimer: Informatiile din acest articol apartin exclusiv autorului acestui material si redau o experienta personala in lupta cu kilogramele in plus. Orice recomandare medicala continuta de acest material are scop informativ.
Rezultatele nu sunt tipice, pot varia de la individ la individ si pot depinde de stilul de viata al fiecaruia, de starea de sanatate, dar si de alti factori.

Lasă un răspuns

Utilizam datele tale in scopul corespondentei si transmiterii de comentarii. Pentru a citi mai multe informatii apasa aici.

Sunt de acord cu politica de confidentialitate

Niciun comentariu

Calculator IMC
Indice masa corporala
Inaltime (cm)
Greutate (kg)
Varsta
M F
Politica de confidentialitate