Cura de slabire cu orez te ajuta sa slabesti repede si ieftin!

Timp estimat de citire3 minute, 46 secunde

Dieta cu orez este foarte apreciata si in ziua de azi, la mai bine de 70 de ani de cand a fost inventata. Datorita rezultatelor vizibile imediat si a usurintei cu care poate fi urmata, cura de slabire cu orez este o alegere inspirata pentru perioadele in care vrei sa slabesti repede si fara sa cheltui o avere pe ingrediente sofisticate.

Descopera in ce consta cura de slabire cu orez, ce ai voie sa mananci si la ce alimente trebuie sa renunti complet!

O dieta eficienta de 70 de ani

Dr. Walter Kempner este creatorul dietei cu orez, pe care a conceput-o la Universitatea Duke din Carolina de Nord in 1939 ca o terapie de soc impotriva obezitatii, pe baza de orez alb, fructe si sucuri. Aceasta cura simpla a avut rezultate neasteptat de bune si pentru pacientii ce sufereau de afectiuni cronice. Initial, cura de slabire cu orez era utilizata doar de-a lungul unor perioade scurte si sub supraveghere medicala, insa, dupa ce pacientii au inceput nu doar sa slabeasca, ci si sa aiba o sanatate mai buna (tensiune arteriala scazuta, spre exemplu), Dr. Kempner a permis ca dieta sa fie urmata de oricine dorea, pe cont propriu.

Cura de slabire cu orez, varianta originala

Regulile dietei cu orez inventate de Dr. Kempner sunt stricte si este nevoie sa le urmezi o perioada mai indelungata daca vrei sa observi rezultate cu adevarat spectaculoase, adica sa scapi de cel putin 15 kg.

  • Baza dietei consta in 250 – 350 de grame de orez pe zi (orez cantarit inainte de a fi preparat). Poti manca orice tip de orez, atata timp cat nu are sare sau lapte adaugat. Orezul este preparat la aburi sau fiert in apa simpla sau suc de fructe, fara sare, lapte sau grasimi.
  • Poti consuma fructe si sucuri de fructe, inclusiv fructe uscate (fara alte adaosuri).
  • Nu ai voie sa consumi fructe oleaginoase (nuci, fistic, alune, etc), avocado sau smochine.
  • Nu ai voie sa consumi rosii sau sucuri de legume.
  • Este necesar sa iei in fiecare zi unul sau mai multe suplimente alimentare care sa contina urmatorii nutrienti: 5.000 unitati vitamina A, 5.000 unitati vitamina D, 5 mg tiamina, 5 mg riboflavina, 25 mg niacinamida, 2 mg calciu pantotenat.
  • Dieta se urmeaza timp de 5 luni, timp in care slabesti mult, insa te poti lovi de carente de vitamine si minerale, in special din cauza lipsei consumului de legume.

Varianta rapida a curei de slabire cu orez

Intrucat varianta originala a dietei cu orez dureaza foarte mult si nici nu este foarte sanatoasa (lipsesc grupe importante de alimente, precum grasimile sanatoase, lactatele si legumele), ceva mai recent a aparut o varianta rapida. Aceasta varianta rapida a curei de slabire cu orez dureaza doar 7 zile si contine cate putin din toate grupele de alimente – cu exceptia orezului, ce este prezent in cantitati mari, in fiecare zi.

Orezul se prepara simplu, ca si mai sus: la aburi sau se fierbe in apa.

Prima zi

Mic dejun: 250 ml lapte cu 0% grasimi, 50 g de cereale intergrale

Gustare: 1 ou fiert

Pranz: 100 g de orez, 200 g de legume fierte

Cina: 100 g de orez, 200 ml iaurt cu 0% grasimi

A doua zi

Mic dejun: 200 g iaurt cu 0% grasimi, 50 g de cereale integrale

Gustare: 1 mar

Pranz: orez la discretie, 200 g carne de vita slaba la gratar sau fiarta

Gustare: 1 mar

Cina: orez la discretie, 200 g legume fierte, la gratar sau la aburi

A treia zi

Mic dejun: 2 oua fierte, 1 portocala

Gustare: 100 g iaurt cu 0% grasimi

Pranz: 100 g orez, 200 g de piept de pui fiert, la aburi sau la gratar

Gustare: 100 g iaurt cu 0% grasimi

Cina: 100 g orez, 200 g legume fierte, la aburi sau la gratar

A patra zi

Mic dejun: 250 ml lapte cu 0% grasimi, 50 g de cereale integrale

Gustare: 1 ou fiert

Pranz: 200 g de carne slaba de vita la gratar, la aburi sau fiarta, 100 g de orez

Gustare: 1 ou fiert

Cina: 100 g de orez, 2 portocale

A cincea zi

Mic dejun: 200 g de iaurt cu 0% grasimi, 50 g de cereale integrale

Gustare: 1 ou fiert

Pranz: 200 g de carne slaba de vita la gratar, la aburi sau fiarta, 100 g de orez

Gustare: 1 ou fiert

Cina: 100 g de orez, 2 portocale

A sasea zi

Mic dejun: 200 g de iaurt cu 0% grasimi, 50 g de cereale integrale

Gustare: 1 morcov proaspat

Pranz: 100 g de orez, 200 g de legume fierte, la aburi sau la gratar

Gustare: 1 morcov proaspat

Cina: 100 g de piept de pui fiert, la aburi sau la gratar, 100 g de orez

A saptea zi

Mic dejun: 2 oua fierte, 1 portocala

Gustare: 1 mar

Pranz: 100 g de orez, 200 g de peste la gratar

Gustare: 1 mar

Cina: 100 g de orez, 1 iaurt cu 0% grasimi

Disclaimer: Informatiile din acest articol apartin exclusiv autorului acestui material si redau o experienta personala in lupta cu kilogramele in plus. Orice recomandare medicala continuta de acest material are scop informativ.
Rezultatele nu sunt tipice, pot varia de la individ la individ si pot depinde de stilul de viata al fiecaruia, de starea de sanatate, dar si de alti factori.

Lasă un răspuns

Utilizam datele tale in scopul corespondentei si transmiterii de comentarii. Pentru a citi mai multe informatii apasa aici.

Sunt de acord cu politica de confidentialitate

Niciun comentariu

Calculator IMC
Indice masa corporala
Inaltime (cm)
Greutate (kg)
Varsta
M F
Politica de confidentialitate