Cheater’s Diet In weekend, liber la placerile culinare interzise!

Timp estimat de citire2 minute, 59 secunde

Multa lume considera ca a trisa este un lucru de blamat, insa Cheater’s Diet: Lose Weight by Taking Weekends Off (Dieta Trisorilor: Scapa de kilogramele in plus mancand ce vrei in weekend) demonstreaza ca uneori putina libertate culinara nu strica! Asadar, Slab sau Gras iti prezinta o noua dieta ce face ravagii printre vedetele americane. Enjoy!Ideea principala a programului pune punctul pe I: orice persoana care tine un regim calca stramb la un moment dat si consuma alimente interzise, asa ca ceea ce este cu adevarat important este nu ce mananci, ci cat de des o faci! Medicul nutritionist Paul Rivas, fondatorul Cheater’s Diet, considera ca, daca esti activ si ai un psihic bun, mananci sanatos marea majoritate a timpului si trisezi doar in weekend, o sa slabesti considerabil si nu numai atat! Rivas spune ca acesta este secretul unei greutati constante!

Cum functioneaza

Cheater’s Diet da liber la dulciuri, pizza si carne! Nu te bucura foarte tare insa! Minunea este posibila doar 36 de ore, incepand cu sambata la ora 9 dimineata, pana duminica la 9 seara. De luni si pana vineri, cei ce urmeaza programul sunt nevoiti sa respecte principiile dietei, sa faca sport si sa manance cat mai sanatos.
Acest tip de dieta urmeaza un stil de alimentatie cu specific mediteranean, ce include o multitudine de fructe, legume, seminte, cereale integrale, branzeturi si lactate light, in special iaurturi, alune si grasimi nesaturate. Ai voie sa mananci trei mese pe zi si doua gustari, folosind metoda impartirii alimentelor in farfurie: jumatate cu fructe sau legume, ¼ proteine slabe si restul de ¼ cu cereale integrale.

Reguli simple

Ca sa isi ajute adeptii, Rivas propune imaginile si asocierile: astfel, el spune ca portia de carne slaba din farfurie trebuie sa fie, ca si marime, egala cu cea a unui pachet de carti de joc. Mai mult, planul incurajeaza consumul de gustari, de doua ori pe zi, dintr-o lista ce contine: nuci, fructe, iaurturi light, budinci, batoane proteice etc. De asemenea, pe perioada zilelor lucratoare sunt excluse: painea, zaharul, pastele si alcoolul.

Ceea ce este haios este ca, in weekend, trisatul nu este optional, ci obligatoriu! Medicul sustine ca acest lucru face bine psihicului, deoarece simpla senzatie de interzicere a unor lucruri sau actiuni creeaza presiune asupra celui care urmeaza dieta, avand efectul fructului interzis.

Asadar, ai voie sa consumi, doar in weekend, urmatoarele alimente:

  • Pizza
  • Vin
  • Ciocolata
  • Unt de arahide
  • Briose, prajituri cu scortisoara, dar fara crema
  • Inghetata
  • Mousse de capsuni sau alte fructe
  • Carne
  • Paine
  • Paste Carbonara ori Bolognese
  • Branza telemea, smantana
  • Orice alte alimente care iti plac, cu conditia sa nu exagerezi

Mostra de meniu:

Mic dejun

  • Doua oua, gatite oricum (daca alegi sa le prajesti, foloseste ulei de palmier)
  • O portocala
  • O cana cu ceai sau o cacao cu lapte light

Pranz:

  • Salata de ton cu porumb dulce, lamaie si piper plus o tortilla mica
  • Un platou cu legume gratinate
  • O limonada sau un Ice Tea natural

Gustare:

  • Zece migdale crude, nesarate

Cina:

  • O portie de piept de pui la gratar
  • Ardei gras si broccoli la abur
  • Orez salbatic

Gustare

  • O cana cu cacao

„Atunci cand te infometezi, cand iti interzici dintr-o data sa mai mananci alimentele cu care organismul tau era obisnuit, metabolismul cedeaza. Dar daca pastrezi un echilibru al caloriilor in timpul saptamanii si doar in weekend fluctuezi, metabolismul isi va potenta capacitatea de a le face fata si va continua sa le arda la un nivel sporit in zilele lucratoare. Astfel, efectul de dieta yo-yo dispare si, odata cu el, si nefericitele colapsuri metabolice”, a conchis Paul Rivas.

Diana Sorescu

Disclaimer: Informatiile din acest articol apartin exclusiv autorului acestui material si redau o experienta personala in lupta cu kilogramele in plus. Orice recomandare medicala continuta de acest material are scop informativ.
Rezultatele nu sunt tipice, pot varia de la individ la individ si pot depinde de stilul de viata al fiecaruia, de starea de sanatate, dar si de alti factori.

Lasă un răspuns

Niciun comentariu