Apa topeste grasimea!

Timp estimat de citire1 minut, 10 secunde

Apa joaca un rol important pentru buna functionare a organismului. Cu cat bei mai multa apa, cu atit vei fi mai sanatoasa. Scaderea in greutate poate fi obtinuta si prin consumarea unei cantitati optime de apa zilnic.

Avantajele consumului de apa includ:

  • Mentinerea tonusului muscular, pierderea kilogramelor in plus, hidratare pentru o piele mai sanatoasa si mai curata;
  • Prevenirea durerilor de spate, migrenelor, astmului, alergiilor, colitei, reumatismului, artritei, depresiei, hipertensiunii, colesterolului, constipatiei, ulcerului, durerilor de stomac etc.;
  • Restabilirea temperaturii corpului, eliminarea toxinelor, diminuarea riscului aparitiei pietrelor la rinichi, protejarea tesuturilor si a organelor;
  • Reglarea tuturor functiilor corpului, inclusiv a circulatiei sangelui. Toate reactiile chimice sau enzimatice se produc in prezenta apei. Apa transporta hormonii, substantele hranitoare, oxigenul si anticorpii prin reteaua sangvina si sistemul limfatic. Astfel, vascozitatea sangelui va fi mai scazuta, ajutand la pierderea kilogramelor in plus;
  • Apa ajuta la digestia si absorbtia alimentelor, precum si la transportul oxigenului si a substantelor hranitoare in celule. Nu are calorii, grasimi sau colesterol si suprima pofta de mancare;
  • Muschii sunt formati in primul rand din apa. Asadar este logic sa bei multa apa daca vrei sa ai o masa musculara dezvoltata.

Studii de specialitate au demonstrat ca daca bem prea putina apa, grasimea se va depozita in loc sa fie transformata in energie. Deci, cu cat bem mai multa apa, cu atat scadem sansele ca grasimea sa se depuna  din cauza inectinirii metabolismului.

 Adina Radu

Disclaimer: Informatiile din acest articol apartin exclusiv autorului acestui material si redau o experienta personala in lupta cu kilogramele in plus. Orice recomandare medicala continuta de acest material are scop informativ.
Rezultatele nu sunt tipice, pot varia de la individ la individ si pot depinde de stilul de viata al fiecaruia, de starea de sanatate, dar si de alti factori.

Lasă un răspuns

Niciun comentariu