Anti-reclama McDonald s genereaza aspre controverse

Timp estimat de citire0 minute, 48 secunde

De putina vreme pe internet face valuri un scurt filmulet care
infatiseaza o persoana obeza decedata care tine un hamburger marca
McDonald’s in mana. Scopul ei este, spun initiatorii, medici la
organizatia non-profit Comitetul pentru Medicina Responsabila, educarea
populatiei pentru prevenirea tensiunii arteriale si colesterolului
marit.




Reactia McDonald’s nu s-a lasat asteptata: „Reclama este revoltatoare, inselatoare si injusta. McDonald’s recomanda clientilor sa nu ia de buna aceasta propaganda si sa faca alegerile alimentare potrivite”, a declarat pentru postul NBC Bridget Coffing, vice-presedinte McDonald’s Global Communications. Intrebata daca spotul este moral, Dr. Susan Lanvin, membra a organizatiei a afirmat: „Jumatate dintre americani mor din cauza bolilor cardiovasculare, si acestea pot fi prevenite. McDonald’s castiga milioane de dolari vanzand produse care contribuie la decesul timpuriu, din cauza bolilor de inima sau a diabetului de tip 2. Mancarurile nocive, bogate in grasimi si sare, se regasesc in intregul meniu McDonald’s.”  
 


Disclaimer: Informatiile din acest articol apartin exclusiv autorului acestui material si redau o experienta personala in lupta cu kilogramele in plus. Orice recomandare medicala continuta de acest material are scop informativ.
Rezultatele nu sunt tipice, pot varia de la individ la individ si pot depinde de stilul de viata al fiecaruia, de starea de sanatate, dar si de alti factori.

Lasă un răspuns

Niciun comentariu